{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

DRU Udstilling {{forumTopicSubject}}

Rendte lige over denne gruppe
http://www.hundegalleri.dk/grupper/druudstillinginordjylland

Og som det fremgår af beskrivelsen så undre det mig lidt der ikke er flere der vil udstille........

Nu er jeg ny i det med udstilling og har ikke valgt klub endnu eller udstillet første hund, og vil gerne rundt og kigge men der er sku lidt langt hvis jeg skal til f.eks. sjælland bare for at "kigge"......

Kunne DRU'erne ikke tage sig lidt sammen ?
Eller er det derfor man vælger DRU fra ?

Bare nysgerrig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DRU Udstilling
  • #1   6. jun 2012 CA jo men alligevel er der for mig pt forskel i at udstille eller bare kigge........
    Jeg vil gerne kigge :)'


  • #2   6. jun 2012 Ryan, der har lige været en udstilling i Ejstrupholm (mener det er den mest nord på i år). Men der har også været i Lem, og Karup sidste år. - Så der kommer også nogle "oppe der".

  • #3   6. jun 2012 Jeg kommer selv fra KBH og har langt til de fleste udstillinger som ligger i jylland.
    Der er 3 udstillinger på Sjælland ud af 12 udstillinger hvor kun 2 af dem ligger på Fyn.
    - Så den holder ikke med at der ikke er nogen som vil udstille i Jylland - tværtimod så har de sjællandske udstillinger, langt mindre deltagere fordi jyder/fynboerne typisk ikke vil kører så langt eller bruge penge på Broen.


  • #4   6. jun 2012 Frk KC jeg vil også gerne kører for at udstille men bare for at møde op en dag og se hvordan det foregår i de respektive klubber inden jeg selv skal i gang er en anden snak, så så gerne der var udstilling i Nordjylland.

    Har lige været til en DKK og der var folk fra hele landet også nogen der ikke havde egen hund med.


  • #5   6. jun 2012 Den mest nordlige der så kommer i løbet af året, er i Hedested.

Kommentér på:
DRU Udstilling

Annonce