{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Resultater fra raceklubudstilling i dag. {{forumTopicSubject}}

Lige hjemkommet fra 1. dagen af Dansk/svensk Gårdhundeklubs 10 års jubilæumsudstillinger. En lang men god dag. 87 hunde anmeldt samt 4 eller 5 opdrætsklasser.
Cissie blev Bedste Hvalp og fik en flot pokal og den fineste roset jeg nogensinde har set. Den er rar at have med i samlingen, for der vil kun være den, og så også en i morgen.
Beckie stillede i Åben klasse for første gang, og der var 15 i klassen. Sørme om Beckie ikke vandt klassen med Excellent og CK.
Bianca blev 2'er i Championklassen med det samme som Beckie.
I Bedste Tæve blev de hhv. nr. 5 (Bianca) og 6. Sammen med Nydningen's Ditlev og Nydningen's Nanna vandt de opdrætsklassen.

Så var der ekstra konkurrencerne, Bedste bevægelser, Bedste krop, Bedste ører, Bedste hoved og Bedste handler, deltog Bianca i Bedste krop. Kun vinderen blev kåret, og det var ikke Bianca, men det var fint at hun var med.

For første gang var der parklasse, og det behøvede ikke være en han/tæve, så jeg stillede med Bianca og Beckie, som jo er halvsøstre. Har trænet en gang sidste mandag til ringtræning hos Maj-Britt Gøtterup-Pedersen. Der var 6 par tilmeldt i parklasse. Sørme ikke mine piger vandt, og fik en stor fin pokal. Derforuden har alle sammen fået poser med sponsorgaver, og det er ikke småting vi har fået.

I morgen går det løs igen med lige så mange tilmeldte.
Tak til alle for en rigtig dejlig dag, og tillykke til BIR/BIM og de andre vindere, som jeg ikke vil afsløre her. Det skal de selv have æren af.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Resultater fra raceklubudstilling i dag.

Annonce