Hill's Presciption Diet j/d {{forumTopicSubject}}
Halløj i blæsevejret
Jeg sørger et godt råd til min HD-diagnostiseret hund - hun blev målt til at have en C-hofte sidste forår, men jeg er overbevidst om at det er blevet værre siden så derfor har jeg besluttet mig for at bruge lidt ekstra kroner på foderet og give Hill's j/d (efter dyrlægens anbefalinger).
Nu har jeg så fodret hende med det (og ikke andet) i godt 1 uge nu... eller det vil sige jeg har FORSØGT, for hun virker ikke synderlig begejstret for det, men ned kommer det da når hun bliver tilpas sulten.
Problemet er så det, at hun jo ikke må få andet end dét pga dets virkningsmekanisme... og da jeg træner lydighed og spor med hende 2-3 gange i ugen, synes jeg efterhånden det er rigtig svært at overbevise hende om at træning kan være sjovt, når man kun bliver belønnet med kedelige j/d foder :-S
Hvad gør I andre?
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 652
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 59
dec 2008
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 83
Fiskeolien kan have en gavnlig virkning mod den slidgigt der kan udvikle sig i kølvandet på HD.
Ifm. træning kan du evt. bruge tørrede fisk eller andre godbidder baseret på fisk.
Jeg tror ikke at fisken eller fiskeolien vil forringe foderets virkning.
nov 2009
Jeg spurgte bare dyrlægen, hvad jeg så skulle gøre til træning osv, hvortil jeg fik at vide at godbidder og tyggeben blot ville forringe/forstyrre fodrets virkning, så det bedste ville være hvis jeg også kunne træne j/d. Men i og med at hun nægter at spise det, har jeg lidt svært ved også at skulle træne hende med det :-S
Nøj, hvor kan jeg mærke at det frustrerer mig
dec 2008
nov 2009
Tror lige jeg skriver til Hill's så de kan give mig nogle gode råd
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
du kunne også bruge disse kornfri godbidder ned omega 3 og 6 i (godt for led, sener og brusk): (link fjernet)
dec 2008
Hill's Presciption Diet j/d