{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Sød Hund hvor skal den hen..? {{forumTopicSubject}}

Hej, har en hund vi skal af med,da vi er gået fra hinanden,og skal flytte hver til sit... og synes ikke hunden skal aflives på grund af det.. da den fortjener en chance mere... der er bare ikke nogen af os der kan have den... så vis i kender en der savner en sød hund eller selv vil have den.... vil jeg meget gerne hører fra jer hurtigt,for ellers ved jeg ikke hvad vi skal stille på med den,da jeg ikke lige kender nogen steder hvor de tager imod hunde...

håber der er nogen der kan hjælpe os..
og meget gerne meget hurtigt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sød Hund hvor skal den hen..?
  • #1   31. maj 2012 Hvad er det for en?

• #3   31. maj 2012 det er den der er på vores profil "Siska"

• #4   31. maj 2012 Nej ingen af os kan have den,desværre...

• #6   31. maj 2012 dyrelægen sage for nydelig af den er sund og rask,
    så ja det bliver nok Dyrenes Beskyttelse,vis der
    ikke er nogen der er int. i den.

• #8   31. maj 2012 vi har prøvet med annonce her inde og den er der også stadig...

• #9   31. maj 2012 Eller læg den på Aktive Dyrevenner på facebook. Kender en som i sidste uge spurgte mig og jeg ville have en hund mere eller kendte nogle der ville - fortalte hende om siden og hunden har allerede fået nyt hjem smiley

• #10   31. maj 2012 prøv evt. facebook i gruppen dyrehjælps gruppen, det er en side hvor man kan formidle sine dyr. Ellers synes jeg også at dyrenes beskyttelse er en god ide. Tag i hvert fald jeres tid til at finde den rette nye ejer og tag med ud og se hjem samt lad dem møde hunden et par gange før i beslutter jer.

• #11   31. maj 2012 har sat den på facebook....
    og har undersøgt det med dyrenes beskyttelse,men de skal have 1800 kr.
    for at tage imod den...
    og det er mange penge som ingen af os har da vi er ved at flytte fra hinanden og skal hver have sin lejh.
    men prøver at ringe til dem i morgen...

• #12   31. maj 2012 Men har du også sat den ind på gruppen "aktive dyrevenner" på facebook? Sidder nemlig lige og kigger derinde og synes ikke jeg kan se den - men kan godt være den bare ikke er kommet op endnu smiley Ved ihvertfald det en rigtig god side hvor mange har fundet nye hjem til deres dyr.

• #13   31. maj 2012 den er lige kommet der ind....
    mange tusind tak for hjælpen...

• #15   31. maj 2012 vi bor jo i jylland og har ikke mulighed for at få komme til København med hunden... så desværre... lyder ellers som en god ide,så det er synd du ikke bor tættere på..

• #17   31. maj 2012 Line, hvor i jylland bor I ?
    Jeg kan måske få min nabo til at tage den med fra Kolding/ fredericia til Strøby, ved Køge på fredag, Jeg vil gerne spørge ham hvis det kan hjælpe så True kan hente den der.

• #18   31. maj 2012 Blander mig lige igen - har læst på siden Aktive dyrevenner at flere tilbyder at køre mod betaling eller hvis nogle alligevel skal fra Jylland til Sjælland så kan de måske have den med. Måske det kunne være en mulighed så ku vovsen måske alligevel komme til Sjælland?

• #19   31. maj 2012 Ups, ellers kører jeg nok til Hillerød fra Fredericia den 22 juni eller der omkring.

• #21   31. maj 2012 Vi bor i kjellerup, så ja vis nogen kan bringe den til true...?

• #22   31. maj 2012 vil gerne give kørsels penge til det,vis nogen gider at bringe den til True...?

• #23   31. maj 2012 Line hvor ligger Kjellerup ???
    True jeg kan hvis der ikke er andre løsninger tage den med mig over omkring den 20 juni, og selvfølgelig køre den til Holte det er jo ikke langt fra Hillerød smiley men det kræver at det kan vente

• #24   31. maj 2012 det ligger imellem silkeborg og viborg....
    ja det er jo lang tid at vente.. så må lige undersøge det når vi begge er hjemme,for jeg kan ikke have den..
    da vi jo skal flytte hver for sig i hver sin lejh.

• #25   31. maj 2012 Hvis du vil betale for det så kan jeg spørge vores nabos søn på 21, han elsker at køre bil så han vil sikkert gerne køre den fra jer til Holte så kan det blive hurtigere.

• #26   31. maj 2012 du kan da prøve at hører om hvad han skal have for det...?
    for det vil være en stor hjælp....

• #27   31. maj 2012 ok jeg sms lige til ham og svarer dig på PB så snart jeg får svar,

• #30   31. maj 2012 hun har aldrig ødelagt noget når hun har været alene hjemme,
    og ja bare hun kommer ud,så gør hun det hele udenfor,
    og ja vi slipper hende fri og så løber hun selv rundt og kommer og sidder når vi kalder på hende....
    hun blev et år i sidste mdr.
    og ja hun kan med andre hunde og katte..
    kan ikke lige se hvad hendes mangler skulle være...
    hun spiser alt slags hundefoder uden problemer...
    der kan følge resten med vi har af godbider og hundemad..

hun er 100 % sund og rask fik vi at vide af dyrelægen sidst hun var der for ca. en mdr. siden.

• #31   3. jun 2012 kan ikke forstå du skal give 1800,- for at få den bortformidlet på dyrenes beskyttelse i Roskilde tager de 700 kr går da ud fra at priserne
    er ens når det er dyrenes beskyttelse

Kommentér på:
Sød Hund hvor skal den hen..?

Annonce