18. dec 2005 Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 106
Stakkels Balto... {{forumTopicSubject}}
Ikke nok med at man er forsømt, omsorgssvigtet og overset til hverdag - men nu har mine to onde ejere lige valgt at gøre mit liv endnu mere surt.
Den eneste glæde jeg har er mine 2 tæpper - når hele verden er uretfærdig, så kan jeg altid putte mig med mine tæpper og glemme mine bekymringer for en stund.
De 2 dumme mennesker havde en kat da de valgte at få mig. I starten var hun sjov, fordi hun blev bange for mig. Men så en dag fik jeg en klo i næsen, og så turde jeg ikke at drille hende mere. Hun var nu ret sød.
Så valge menneskerne at katten skulle have selskab, en lille sort/hvid babykat. Og så var freden ovre Han stjæler ALTID mine tæpper Og da den gamle kat måtte aflives, så blev det mit job at underholde den dumme kat. Man gør jo hvad man kan for at gøre menneskene glade, så jeg legede med ham. Men han blev ved med at stjæle mine tæpper. Når jeg så prøvede at tage tæppet, så blev han bare liggende!!
Nu har de så valgt at få ENDNU en irriterende lille babykat. OG DEN STJÆLER OGSÅ MINE TÆPPER!! Ikke nok med det, så må jeg ikke slikke den i nakken, og jeg må heller ikke lege vildt med den, for de siger at den er for lille...
Så nu er jeg forvist til det kolde gulv, for jeg tør ikke tage mine tæpper fra kattene, for TÆNK nu hvis de blev sure og overfaldt mig!?!
SUK, jeg har det bare så hårdt!!
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 106
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Jeg syntes du skal protestere eller sultestrejke til du får dine tæpper tilbage eller hvorfor ikke hele sofaen. Hvis jeg måtte ville jeg komme og hjælpe dig men min mor siger nok nej.
Held og lykke med de 2 små kattehvalpe, misser eller hvad de nu hedder.
Hilsen Peanut
Ps sig ikke til min mor jeg bruger hendes profil
dec 2005
Jamen, jeg har tidligere prøvet at sultestrejke i protest over at jeg ikke måtte komme ud til alle de damer, der bare dufter så godt. Men så hælder de bare noget på min mad som gør, at jeg ikke kan lade være med at spise det!!! :-S Det er bare ikke nemt...
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.632
Jeg hedder samson.
Jeg har engang tisset på en kat! Hæhæ.. Prøv det, så kunne den måske lade dine bløde tæpper være.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
Mys fra Emmi..
dec 2005
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Her hjemme har vi også en lille fis af en kat. Hun må ALT. Jeg må bare ingenting.
En dag tog hun min seng med MINE tæpper (link fjernet) og hvad gør min hundemor?? Hun står bare der og smiler, tager billeder og siger "Ej, hvor er det sødt!"
Balto, du får lige en masse medynk og potedask fra mig, der forstår hvor ondt du har det....
Hilsen Rico
feb 2012
Hvordan går det med den lille nye AK?? Nicoline har fortalt at den er kommet hjem..
dec 2005
Tine: Det går bare SÅ godt, han er simpelthen bare noget af det skønneste! Du er da velkommen til at komme forbi og se ham
feb 2012
Vil rigtig gerne se ham engang, vi må lige snakkes ved
Stakkels Balto...