{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råt kød - hva må de få/ikke få?
  • #1   24. maj 2012 Jeg havde engang en grim oplevelse, med rå kylling, jeg fodrede mine med rå fersk kylling, hvilket resulterede i at den ene hund, åbenbart fik ridset, et sted på vej igennem systemet, så han blødte fra halsen og senere blødte frisk blod fra endetarmen, det var simpelt hen kyllingeben, som han ikke havde fået tygget ordentligt, gudskelov var det overstået på et par dage, og dyrlægen gjorde ikke videre end at give ham antibiotika, men det var en grim oplevelse, og de har ikke fået fugl siden.

• #2   24. maj 2012 Bumble bee. Det kunne ha være sket på alle mulig måder.

Hunde må få alt råt da deres maver er precis som ulvenes og ulve lader ikke noget spiseligt ligge selv om det kunne se sjovt ud hvis de stod og sorterede knogler fra div.kadavere de får fat i. ;-))

Hunde må bare Aldrig få tilberedte ben, hverken kogte, stegte eller grillede. *Ss*

• #5   24. maj 2012 Anita, nu stod jeg lige ved ham da han fik kyllingen, så det er 100% sikkert at det var fra den, og nej det ikke være sket på alle mulige måder. Så ingen fugl til mine hunde.

• #6   24. maj 2012 Det var heller ikke sådan jeg mente det.. Jeg mener bare at hunde kan komme gallt afsted på utrolig mange måder. *Ss*

• #7   25. maj 2012 Tusind tak, vi vil nemlig gerne ha' Chiantie over på råt kød istedet for tørkost, har egentlig lidt dårlig samvittighed over at det er det samme mad hele tiden, med undtagelse når hun får ben fra slagteren..

Men nu vil vi prøve at køre hende over på rå kød og se hvordan det går smiley

• #8   25. maj 2012 HUSK man kan IKKE bare lige kører over på råt kød..
    Skal man barfe skal det gøres ordentligt, du skal opsøge nogle herinde eller en god forhandler der kan hjælpe med at ligge en plan for hvad din hund skal have for at den får dækket alle nærringsbehov mm.

• #11   25. maj 2012 Hahaha..Den var da sjoooov Natasja. ;-)))

Hvorfor gå når man kan blive kørt over smiley

• dorthe  b
    dorthe b Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Svar: 2
    #12   6. jun 2016 Altså at give hunde ben fra kylling er en dødssynd hvis du osse spørger dyrlæger ! Disse ben splinters når de tygge dem , og det kan give rifter o.l i spiserøret -tarm ect. Kødet kan man sagtens give dem mvh Dorthe

• dorthe  b
    dorthe b Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Svar: 2
    #14   6. jun 2016 Ja tro du det og la din hund dø en pinefuld død når sådan et ben splinters i tarmen og ødelægger den ...

Kommentér på:
råt kød - hva må de få/ikke få?

Annonce