{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Hunde sele til bil {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten sidder og kigger lige på ny bil, når den engang skal skiftes ud og til den tid er det også ved at være der hvor vi skal have hund - et er planen i hvert fald..

Men kæresten har set sig varm på en bil med lukket bagagerum og er ikke vild med idéen om en stationcar.
Så er problematikken jo så at så er der ikke plads til bur og jeg har det ikke så skide godt med at hunden skal have en sele på...

Er det bare mig der er fjollet fordi jeg egentlig er sådan lidt.. hmm.. "utryg" ved tanken om at den sidder i sele istedet for bur?

Er der nogen der har erfaringer med hundesele til bil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde sele til bil
  • #1   19. maj 2012 Har ikke sele, men har hund i bur på bagsædet - buret er spændt fast i selen.

• #2   19. maj 2012 Jeg har det omvendt. Jeg er ikke pjattet med at hunden er løs i et bur hvor den kan ryge frem og tilbage hvis der skulle ske noget. Og hvad hvis man bliver påkørt bagfra og bagenden bliver trykket så hunden ikke kan komme ud med det samme. Frygtelig tanke synes jeg.

Vi har hunden liggende på bagsædet spændt fast på 2 måder.

• #3   19. maj 2012 Har samme som Black Beauty, og et specielt sæde I kan se på min profil men har jo en lille hund.

• #4   19. maj 2012 Jeg havde også tænkt på bur på bagsædet, men tanken var lidt at vi skulle have en Aussie og så bliver buret bare pludselig stort og ja så er det pludslig måske ikke så hensigtsmæssigt med bur på bagsædet..... det var min tanke i hvert fald smiley

• #5   19. maj 2012 Ja nu kan jeg jo sagtens sige at bagagerummet ikke er et godt sted for en hund i mine øjne, vores hund fylder jo kun et sæde ;o)

• #6   19. maj 2012 Hehe ja det er jo det smiley

Jeg kigget lidt rundt på seler og har besluttet mig for, at hvis den skal have sele så skal det ikke være noget billigt l*rt som måske ikke holder, eller fordeler trykket forkert.

Jeg har ikke noget imod at betale en masse penge for den rigtige sele - men se så er der jo det, at hunden ikke har den samme størrelse hele tiden og det er måske også lige rigeligt at betale 1000,- for 3 forskellige seler fordi de skal passe til hunden...

Tænker at man vel kan have et bur til hunden på bagsædet, så længe den er hvalp/unghund og så bagefter skifte til sele, så man er fri for at købe flere dyre seler...
    Eller lyder det helt ude i hampen?

• #7   19. maj 2012 Kathrine - det var lige sådan noget jeg sad og kiggede på. Vil hellere give 800-1000 kr for en RIGTIG sele, end at skulle betale diverse dyrlæge regninger eller ny hund.... overdrivelse fremmer forståelsen..

havde kigget her http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=38

Kommentér på:
Hunde sele til bil

Annonce