990 visninger
|
Oprettet:
Hunde sele til bil {{forumTopicSubject}}
Mig og kæresten sidder og kigger lige på ny bil, når den engang skal skiftes ud og til den tid er det også ved at være der hvor vi skal have hund - et er planen i hvert fald..
Men kæresten har set sig varm på en bil med lukket bagagerum og er ikke vild med idéen om en stationcar.
Så er problematikken jo så at så er der ikke plads til bur og jeg har det ikke så skide godt med at hunden skal have en sele på...
Er det bare mig der er fjollet fordi jeg egentlig er sådan lidt.. hmm.. "utryg" ved tanken om at den sidder i sele istedet for bur?
Er der nogen der har erfaringer med hundesele til bil?
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Vi har hunden liggende på bagsædet spændt fast på 2 måder.
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 919
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
jun 2007
Jeg kigget lidt rundt på seler og har besluttet mig for, at hvis den skal have sele så skal det ikke være noget billigt l*rt som måske ikke holder, eller fordeler trykket forkert.
Jeg har ikke noget imod at betale en masse penge for den rigtige sele - men se så er der jo det, at hunden ikke har den samme størrelse hele tiden og det er måske også lige rigeligt at betale 1000,- for 3 forskellige seler fordi de skal passe til hunden...
Tænker at man vel kan have et bur til hunden på bagsædet, så længe den er hvalp/unghund og så bagefter skifte til sele, så man er fri for at købe flere dyre seler...
Eller lyder det helt ude i hampen?
jun 2007
havde kigget her http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=38
Hunde sele til bil