tænk jer om før i får hvalp {{forumTopicSubject}}
jeg har længe ville skrive dette indlæg men det er ikke nemt jeg har haft nala boende hjemme hos mig fra hun var 8 uger og mening var at jeg skulle have beholdt hende men jeg fandt et godt hjem til hende. der ville have mere tid og overskud til en lille hvalp syntes også at det var synd at have tre hunde i en et vær. lejlighed. men jeg savner hende meget men jeg mener selv at være et forbillede for at man ikke bare skal kaste sig hovedekulds ud i at få en hvalp selvom den mangler et hjem husk at tænk over det ikke kun er en lyserød sky. jeg forstryder at jeg først kom i tanke om det nu øv øv men det har hjulpet meget på gizmos humør at han kun er sammen med tusse igen
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 234 Svar: 1.425
ikk som en vis anden herindefra der får en ny hund hver måned - selvom hun gang på gang sælger dem fordi hun enten ikk kan opdrage den eller fordi hun ikk gider.. Det sys jeg er svineri..
du har ment det godt ved at tage en hund til dig som manglede et hjem og så har du i en tidlig alder fundet et permanent hjem til den.. Det kan jeg virkelig ikke se noget forkert i.
/kiwa
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 46
Vuffer fra bisse der er glad for hans farmand ikke var fej
og sendte ham væk ,,, han får al min tid og kærlighed,,,
tænk jer om før i får hvalp