{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

tænk jer om før i får hvalp {{forumTopicSubject}}

jeg har længe ville skrive dette indlæg men det er ikke nemt jeg har haft nala boende hjemme hos mig fra hun var 8 uger og mening var at jeg skulle have beholdt hende men jeg fandt et godt hjem til hende. der ville have mere tid og overskud til en lille hvalp syntes også at det var synd at have tre hunde i en et vær. lejlighed. men jeg savner hende meget men jeg mener selv at være et forbillede for at man ikke bare skal kaste sig hovedekulds ud i at få en hvalp selvom den mangler et hjem husk at tænk over det ikke kun er en lyserød sky. jeg forstryder at jeg først kom i tanke om det nu øv øv men det har hjulpet meget på gizmos humør at han kun er sammen med tusse igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænk jer om før i får hvalp
  • #1   15. jul 2006 fint du har lært af det..

ikk som en vis anden herindefra der får en ny hund hver måned - selvom hun gang på gang sælger dem fordi hun enten ikk kan opdrage den eller fordi hun ikk gider.. Det sys jeg er svineri..

du har ment det godt ved at tage en hund til dig som manglede et hjem og så har du i en tidlig alder fundet et permanent hjem til den.. Det kan jeg virkelig ikke se noget forkert i.

/kiwa

• #2   16. jul 2006 flot og stort klaret... må indrømme at det at have en hund og hvor meget man skal ligge i det kom bag på mig da jeg først fik min bisse,,, men det handler om at vokse med opgaven hvis man som mig ikke fra dag et af er klar over hvad sådan et dyr kraver,,, forstået sådan så at hvis jeg som elsker min bisse så højt ikke havet sat mig 100% ind i det at have ham hvor mange har så ikke lavet den samme fejl... vilket er virkelig syndt for det burde alle ,,, håber bare at de der gør eller har gjort som mig da de fik hund også har den hund nu og gør hvad der kraves af sådan en,,, en hund er det skønneste selvskab og ven man kan tænke sig og de ting man mister ved at have hund er intet værd i forhold til det man får,,,=) hunden skal have det bedste hjem muligt,,, det synes jeg er flot du har gjort,,, og lad dette stå til dem der gerne vil have hund,,,det kræver altså mere end i tro så vær 100% enden i køber sådan en lille kær en for når den er købt er det jeres de næste 10år eller mere,,, sådan skal det værre=)

Vuffer fra bisse der er glad for hans farmand ikke var fej
    og sendte ham væk ,,, han får al min tid og kærlighed,,,

Kommentér på:
tænk jer om før i får hvalp

Annonce