3.861 visninger
|
Oprettet:
Foder til Finsk lapphund {{forumTopicSubject}}
Hej alle i glade HG'er
Min kæreste og jeg står i den glædelige situation at vi snart får en lille finsk lapphund ind af døren. Till ham skal der jo findes noget fodrer.
Derfor vil jeg gerne høres jeres anbefalinger og erfaringer med div. fodermærker på marked.
- Hvad virker for jer og jeres hund?
- Hvad skal vi holde os fra?
- måske er der endda nogen af jer derude der har erfaringer med fodring af den finske lapphund?
På forhånd mange tak, og god fredag
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 360
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 22
Men hvis jeg nu vælger BARF, hvordan vil i så anbefale overgangen, ved han får noget Royal Canin nu, og han er jo kun 8 uger når han kommer hjem.
nov 2007
Når jeg nu her jer.
Har hørt noget om at finske lapphunde er en nøjsom race, og man skal passe på fedt indholdet i f.eks. tørkost. Er i enige med dette eller er det noget sludder?
mar 2009
Det bedste vi kan anbefale er at gå ind på dogspirit.dk og skrive en mail til Marianne.. Jeg kan godt se at du bor på Nordsjælland, men om ikke andet kan Marianne guide dig til opstart, eller hjælpe dig med at finde nogle der ovre på Øen Hun har selv haft virksomhed i nordsjælland, og kender en del til de forskellige forhandlere
mar 2009
Vores Qira har måske lidt en tendens til at have noget ekstra på sidebenene, hvor Ollie holder vægten og er en slank og muskelstærk hund.. Men Ollie er også mere aktiv en Qira - selv om de får deres daglige ture og motion sammen; de har bare forskellige måder at løbe rundt på Ollie vil gerne svømme, og der brænder hun faktisk en del energi af, og har deraf nogle gode muskler.. Qira løber som regel bare rundt, men brænder slet ikke så meget af som Ollie.. Det er meget forskelligt fra hund til hund
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 360
nov 2007
mar 2009
Foder til Finsk lapphund