{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Hvad i alverden! (Ubudne gæster) {{forumTopicSubject}}

Så fik vi lige en besynderlig oplevelse tidligt fra morgenstunden!

Ved 7 tiden i morges blev jeg til min irritation vækket af Rocco og Chelsy der styrtede gøende rundt i huset, jeg bad dem om at holde kæft og tænkte så ikke lige mere over det, dog varede stilheden ikke længe og jeg tog derfor badekåben på for at lukke dem ud og tisse. Da jeg kommer ud venter et lidt uforventet syn, der står to lalleglade hunde - inde i min indhegnede have! - der vil lege med min ene kat (der ser knap så fornøjet ud). Jeg bliver godt nok lidt overrasket og sur, men da jeg kan se de kun vil lege; vralter jeg hen for at hente min kat ind - og stadig døsig fra søvnen råber jeg bare "Haaaallooo? Er her nogen??" - men jeg får intet svar. Jeg tager hundene i halsbåndene - vældig søde - hvor der er hundetegn i - jeg overvejer at ringe, men kigger mig irriteret lidt rundt først - og ude på vejen, men ingen personer at se.
Jeg bor lige ud til vandet, og har fået lavet en lille privat sand strand + badebro, indhegnet af en masse sten.
Jeg kigger til sidst nede ved mit lille sandstykke, og hvad finder jeg der? En mand og kvinde der har godt gang i snaveriet, med patværket ude og det hele!
Jeg bliver meget irriteret, men kan stadig ikke lade være med at grine inden i - jeg for dog afbrudt dem i festligheden, og viser dem skiltet hvor der står privat område - og fortæller dem om deres hunde - de bliver vildt røde i hovedet, og undskylder.
Jeg henviser dem så til en nudist strand der ligger ikke langt herfra, de griner og takker for at jeg ikke gjorde mere ud af det.
Heldigt jeg ikke var morgensur i dag! Fordi ellers var jeg godt nok blevet gnaven.
Ville bare lige dele denne besynderlige, irriterende men stadig humoristiske oplevelse.

Og forresten
Ha' en god mors dag! Jeg er på vej ud efter blomster til min.
Skal I fejre dagen med jeres mor?

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad i alverden! (Ubudne gæster)
  • #1   13. maj 2012 Sikken en hyggelig overraskelse at stå op til ;O))

Jeg var også blevet noget sur over de løse hunde, det må jeg erkende...

Mht den private strand, så er det jo sådan at man godt må opholde sig på disse, da de danske kyst strækninger ikke kan privatiseres..
    Der er dog regler for hvordan... og hunde må under ingen omstændigheder være løse fra 1.april til 30.sebtember..

• #2   13. maj 2012 Ja det var da noget af en morgenvækker, jeg ville nu godt nok også blive lidt overrasket.
    De bryder jo også flere love. I princippet må de jo ikke tage ophold på din strand medmindre dine vinduer er mere end 50 m fra vandkanten og de skulle jo også have haft hundene i snor. Kan godt forstå de var flove.

• #3   13. maj 2012 Heheh de var jo travlt optaget! smiley

• #4   13. maj 2012 Hahahahahaha!!!

• #6   13. maj 2012 Haha, ja, det var godt nok også svært og lade være med at grine - dog ville jeg ikke have ladet dem slippe så let hvis deres hunde havde været agressive, eller jagtet mine katte/dyr. Men det var heldigvis søde og fredelige hunde.
    Min strand er bygget oven på nogle store klippe sten, så det er ikke sådan en rigtig "strand", men nærmere to sandstykker bygget på klippesten, hvor man så kan kravle fra sandstykket af stenene ned i vandet, eller gå op på badebroen og komme ind i vores have eller i vandet den vej. Vil tro den ligger en 30-40 meter fra husets vinduer.
    Jeg har nu ikke så meget imod folk låner min badebro, eller sidder lidt ved sandstykket - men de må godt lige spørge først (og beherske sig lidt), haha smiley

• #7   13. maj 2012 Fedt, at du tog oplevelsen fra den humoristiske vinkel, og ja jeg tror såmænd også, det unge par har fået "straf" nok for deres tankeløshed. Mon ikke, de holder sig laaaaangt væk fra din strand fremover??

Og heldigt, at deres hunde var fredelige og ikke gjorde din kat noget.

Kommentér på:
Hvad i alverden! (Ubudne gæster)

Annonce