28. feb 2007 Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 883
Hvad i alverden! (Ubudne gæster) {{forumTopicSubject}}
Så fik vi lige en besynderlig oplevelse tidligt fra morgenstunden!
Ved 7 tiden i morges blev jeg til min irritation vækket af Rocco og Chelsy der styrtede gøende rundt i huset, jeg bad dem om at holde kæft og tænkte så ikke lige mere over det, dog varede stilheden ikke længe og jeg tog derfor badekåben på for at lukke dem ud og tisse. Da jeg kommer ud venter et lidt uforventet syn, der står to lalleglade hunde - inde i min indhegnede have! - der vil lege med min ene kat (der ser knap så fornøjet ud). Jeg bliver godt nok lidt overrasket og sur, men da jeg kan se de kun vil lege; vralter jeg hen for at hente min kat ind - og stadig døsig fra søvnen råber jeg bare "Haaaallooo? Er her nogen??" - men jeg får intet svar. Jeg tager hundene i halsbåndene - vældig søde - hvor der er hundetegn i - jeg overvejer at ringe, men kigger mig irriteret lidt rundt først - og ude på vejen, men ingen personer at se.
Jeg bor lige ud til vandet, og har fået lavet en lille privat sand strand + badebro, indhegnet af en masse sten.
Jeg kigger til sidst nede ved mit lille sandstykke, og hvad finder jeg der? En mand og kvinde der har godt gang i snaveriet, med patværket ude og det hele!
Jeg bliver meget irriteret, men kan stadig ikke lade være med at grine inden i - jeg for dog afbrudt dem i festligheden, og viser dem skiltet hvor der står privat område - og fortæller dem om deres hunde - de bliver vildt røde i hovedet, og undskylder.
Jeg henviser dem så til en nudist strand der ligger ikke langt herfra, de griner og takker for at jeg ikke gjorde mere ud af det.
Heldigt jeg ikke var morgensur i dag! Fordi ellers var jeg godt nok blevet gnaven.
Ville bare lige dele denne besynderlige, irriterende men stadig humoristiske oplevelse.
Og forresten
Ha' en god mors dag! Jeg er på vej ud efter blomster til min.
Skal I fejre dagen med jeres mor?
Mvh.
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Jeg var også blevet noget sur over de løse hunde, det må jeg erkende...
Mht den private strand, så er det jo sådan at man godt må opholde sig på disse, da de danske kyst strækninger ikke kan privatiseres..
Der er dog regler for hvordan... og hunde må under ingen omstændigheder være løse fra 1.april til 30.sebtember..
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 608
De bryder jo også flere love. I princippet må de jo ikke tage ophold på din strand medmindre dine vinduer er mere end 50 m fra vandkanten og de skulle jo også have haft hundene i snor. Kan godt forstå de var flove.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.905
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 883
Min strand er bygget oven på nogle store klippe sten, så det er ikke sådan en rigtig "strand", men nærmere to sandstykker bygget på klippesten, hvor man så kan kravle fra sandstykket af stenene ned i vandet, eller gå op på badebroen og komme ind i vores have eller i vandet den vej. Vil tro den ligger en 30-40 meter fra husets vinduer.
Jeg har nu ikke så meget imod folk låner min badebro, eller sidder lidt ved sandstykket - men de må godt lige spørge først (og beherske sig lidt), haha
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 345
Og heldigt, at deres hunde var fredelige og ikke gjorde din kat noget.
Hvad i alverden! (Ubudne gæster)