2.411 visninger
|
Oprettet:
Efterlysning af vores elskede Eurasier Tristan {{forumTopicSubject}}
Vores elskede familiehund Tristan, en 6 år gammel eurasier er forsvundet fra en hundepension i Sengeløse, ved Taastrup - Frederiksholmsvej 5, tirsdag kl. 08....
Vi har ledt med lys og lygte siden han forsvandt - Men uden held. Han er efterlyst alle vegne, men jeg havde glemt vores hundeprofil herinde.
Hvis nogen har set ham, kontakt mig venligst på tlf.
31 53 31 27
Kærlig hilsen en ulykkelig familie der savner vores bedste ven
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Håber i finder ham.
Knus og mange tanker
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Sådan noget bør bare ikke ske.... Håber i finder ham meget hurtigt igen.
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.525
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 129
Helt ærligt, hvordan kan en hund bare forsvinde fra en pension? Det er godt det værste jeg har hørt...
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
Håber virkelig at I finder jeres hund, det er frygteligt at ikke vide hvor ens hund er,
Selvfølgelig bør sådan noget ikke ske, når man sætter sin hund i pension. Men man vil jo også gerne have at den kommer ud på gåtur og så er der en risiko for at sådan noget sker. Jeg kan ikke tro andet end at dem, som har pensionen er meget ulykkelige over denne situation.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Men krydser alt jeg har for at han bliver fundet!
Er der lavet en facebook gruppe omkring det? Så hvis nogen tager ud og leder, så kan man koordinere? Eller hvis nogen skulle se ham, så ved man hvor han sidst er set.
Hold os endelig opdaterede.
okt 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ja hvordan kan det dog ske - Det er vi mange der gerne ville ha' et svar på.
Desværre er Tristan ferm til at kravle, så han hoppede simpelthen over et hegn på 1.80...Og væk var han så...
Der findes en gruppe på facebook for bortkommende dyr, og der er han slået op.
Efterlysningsgruppen for dyr, hedder den...
Der er flere som gerne vil køre ud og lede og det er dejligt...
Han er fortsat ikke kommet hjem, så vi kan bruge al den hjælp der findes...
Mange tak
Familien B.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Pensionen har en hjemmeside. Der står heller intet. Heller ikke på deres FB side.
Jeg skal også ud i området til agility og holder selvfølgelig øje. Men når ingen ved noget og hunden ikke er set siden han stak af, er det som at lede efter en nål i en høstak:-(
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
Mette, det lyder mærkeligt at pensionen ikke vil hjælpe med at finde ham, uanset om de mener det er deres skyld eller ej, så er det jo sket hos dem :s
maj 2007
Jeg VED ikke om de har ledt/leder aktivt. Men jeg mangler bare at de plastrer Sengeløse og omegn til i efterlysninger. Bønderne på gårdene vil sikkert ikke undre sig synderligt, hvis de ser en hund uden ejer. Ikke hvis de ikke ANER at der er forsvundet en hund. Men hvis de ved det, vil de med garanti reagere. Det er set mange gange før.
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 254
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 254
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 695
Håber virkelig han bliver fundet
maj 2007
Ejer har frabedt sig hjælp i eftersøgningen fordi det stresser hunden. Det er som sådan også fint nok. Men man kan skrive på efterlysningen at folk ikke må kontakte Tristan, men meget gerne må rapportere hvor han er set, så man har en chance for at "følge" ham og se om han har nogle bestemt ruter og at man, på den måde, måske kan indkredse ham.
Men dette er ikke gjort:-(
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Hvis den eneste måde Tristan kan blive funder på er, ved at folk der ser ham reagerer, så skal de også vide at han er savnet.
oplysning, oplysning, oplysning.
Der skal bare så meget fokus som overhovedet muligt på at han er væk, ellers bliver han aldrig fundet.
Op med plakater, uddel flyers i området, kontakt alle firmaer osv så budskabet kan komme ud.
Ellers ser det sort ud for Tristan.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
maj 2007
Men der er masser af fårefolde i området og jeg ved ikke om han kunne finde på at gå på et får?
Så det er da bare med at få ham fanget inden der sker noget med ham:-(
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Håber tristan er ok
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Håber han har det godt
okt 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi valgte bevidst ikke at sætte flyers op - Da Tristan kun blev stresset af de folk der måtte tage ud for at lede efter ham. Vi som ejere, tog en beslutning, og det kan der være delte meninger om. Men i sidste ende viste det sig, at være det rigtige valg. Da de eneste der kunne få lov at fange ham, var os selv.
Tristan er nu hjemme i god behold og han kom springende i armene på mig efter jeg blot havde været i området i 5 minutter.
Så al den påstyr om søndagen, men alle de søde mennesker der var taget ud for at lede, blev for meget for ham.
Jeg vil gerne takke alle for hjælpen i forbindelse med at få Tristan hjem igen.
Det er vi stadig meget taknemmelige for.
mvh.
Tristans Familie
Efterlysning af vores elskede Eurasier Tristan