{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Puha troede det var slut {{forumTopicSubject}}

I dag tog vi Milo med ind til byen, for at han skulle opleve lidt andet end det han plejer. Super fint, han var i fuld firspring - og naturligvis i snor.

Da vi går ned af vejen og hen mod vores bil, kan jeg se at der kommer en rottweiler spurtende for fuld hammer. Direkte imod os. Jeg siger til min kæreste, at der kommer da en hund uden snor.
Kræet gør ikke mine til at stoppe op og jeg kan ingen ejer så nogen steder, og så går jeg sku da lidt i panik.
Jeg tænker bare "Nu dør min hund - den ryger da lige på ham" - han ville jo ikke have en chance med sine 9 kg.
Så jeg rev ham bare op fra jorden, og gemte ham i armene, og håbede på at min kæreste fik jaget kræet væk.
- Den spurtede så lige forbi os, og op til sine ejere, der var kørt fordi os for længst på scooter (ikke de mest heldige eksistenser..). Det havde jeg så ikke lige set komme - og har da aldrig oplevet nogen behandle sin hund sådan.. Den løb jo ud i krydset, hvor ejerne hold for rødt. Den kunne lige så godt blive kørt ned.

Nå men fårrrk et chok jeg fik! Den strøg jo direkte imod os.
Fy for pyffer hvor kunne jeg mærke at jeg levede lige der.
- Jeg ved godt at man ikke skal løfte hunden normalt, men heller en skræmt hund end en død hund!
Nu ligger han heldigvis bare her ved siden af og sover smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha troede det var slut
  • #1   11. maj 2012 Jeg havde reageret på præcis samme måde og vent ryggen til!
    Men godt det "bare" blev til et chok!

• #2   11. maj 2012 Pyyyh hvor ubehageligt.
    Det har jeg heldigvis aldrig oplevet - 7 9 13.
    Jeg havde godt nok også løftet Cody hvis der kom sådan en kæmpe hund løbende lige imod os!
    Godt at der ikke skete jer noget i hvert fald.

Jeg syntes så derimod at det er meget uheldigt at ejerne til hunden vælger at behandle en hund sådan.

• #3   11. maj 2012 Jeg er også bare sååå ufattelig glad for at der ikke skete noget!
    Den var så tæt på os inden jeg kom ud af starthullet og fik halet ham op.

Jeg gik bare og krammede Milo næsten hele vejen hen til bilen mens tårerne trillede, men bagefter tænkte jeg også på den hund. Det var sku synd. Jeg vendte mig jo om og kiggede efter den, og kunne se den stod ude i krydset. Man kan sku da ikke have en hund løbende efter en scooter inde i centrum. Hvad fanden tænker de på - plus vi andre jo ikke kan vide om deres løse hund er rolig eller bare ryger på på kønne JRT'er på 9 kg smiley

• #4   11. maj 2012 Jeg havde heller ikke regnet med det ville ske inde i byen, men herhjemme går jeg også at spejder når der er grønne områder. Folk er så fatsvage, at de bare lader deres kræ løbe hen til fremmede hunde.

"den gør ikke noget" NEJ men det ved du jo ikke om min gør. "jamen bider din hund da?" Det håber jeg sørme ikke, men det ved du jo ikke. "Jamen det skal du da undersøge". Ej fat nu noget, det er sku da ikke det essen er. Du kan ikke bare regne med at alle hunde gider tale med din! - og gæt hvad - det siver stadig ikke ind smiley

• #5   11. maj 2012 Ej men det er alligevel ufatteligt, ikke?
    Milo kan godt med andre hunde, men han har aldrig fået lov til at hilse i snor (det lærte vi jo til træning), så han kan slet ikke fatte det, når der pludselig står en hund i hovedet på ham, og så bliver han usikker og gal. Hvis vi har aftalt det, altså ejeren og mig, så er der ingen problem - men Milo kan jo mærke at jeg bliver anspændt når der bare kommer et kræ flyvende.

• #6   12. maj 2012 Det er jo det. Jeg vil da heller ikke have, at min får dårlige oplevelser ud af det, og så er man altså nødt til først og fremmest af aftale først, når de må hilse.
    Min mor hun gjorde sku det samme. Hun lod bare sin hund vade hen til den fremmede. Så sagde jeg, at det måtte hun altså ikke bare. For det første er det respektløst og for det andet ved hun jo ikke hvad den anden hund gør. så det gør hun ikke mere :O)

Kommentér på:
Puha troede det var slut

Annonce