{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

falsk drægtig efter første løb ?? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger, er det normalt at der forekommer falsk drægtighed allerede efter første løbetid ?

Ipsen kom i første løbetid omkring 18.-20. marts (der så jeg blod), nu er hun tung i det, små piver en gang imellem, og her til aften har hun taget en tøj mus og ligger sig ovenpå den... synes det er lidt tidligt både af alder og af dage efter løb start, nogen erfaringer....
Hun gider heller ikke rigtig gå tur i øjeblikket, kan ikke rigtig lure hende.... lege gider hun heller ikke meget, tager mod legetøj fra fx nova, men slipper det hurtigt... andre gange leger de lidt længere med slet ikke som før løb....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  falsk drægtig efter første løb ??
  • #1   10. maj 2012 Kaido var falsk drægtig i hendes 3 løbetider inden hun blev steriliseret:-(

• #2   10. maj 2012 @ Mette, altså allerede efter den første løbetid ??

Har lige fået den ældste steriliseret da hun havde enorme humørsvingninger, nu er hun på toppen, så er lidt surt at den yngste nu ikke rigtig tager imod invitation til leg....

• #3   10. maj 2012 Jeps jeg kender probelemt. Bellis har været falsk drægtig allerede fra 1. løbetid. Hun har kun været igennem 2 løb, so far, men begge med falsk drægtighed efter de her berømte 62-63 dage. Jeg har begge gange været ved at gå ud af mit gode skind og sansynligheden for det sker igen er stor når det er mere end een gang hunden har været falsk drægtig. Rådet er at få hunden steriliseret, men det er stadig ikke garanteret at det virker og hvis du vil avle på din hund .. tja så er det ikke lige rådet at følge.

• #4   11. maj 2012 Millle blev falsk drægtig efter første løbetid, det gik dog ikke så meget ud over humøret, udover lidt piveri og en idé om at legetøjet skulle med på tur smiley

• #5   11. maj 2012 Det er racespecifikt, men for min race er falsk drægtighed normen, og tit stresser det tæven værst den første gang (måske også ejeren).

• #6   11. maj 2012 Ghini var voldsomt plaget af falsk drægtighed efter 1. løbetid, efter den 2. var der en lille reaktion og efter 3. ingen.

Hun er pt. i sin 4. løbetid.

Hun fik sin første løbetid knap 6 måneder gammel, hvilket er meget tidligt for racen, de fleste er over et år og nogle op mod 2 år før de får den første.

• #8   11. maj 2012 Ja da.

Luna var falsk drægtig efter hver eneste løbetid. (2 gange efter 3. løbetid). Og SÅ blev der bestilt tid til sterilisation!!!

Efter 4. løbetid og efter 5. falske drægtighed og vi har ikke fortrudt et eneste sekund

• #9   11. maj 2012 Ok tak alle sammen, troede bare at det første løb sådan var som et ungt menneske, at der ikke skete så meget allerede med kroppen og knoppen...

@ Lotte med Boston, det er også sådan det virker her, lidt piveri og så i går det med en tøj mus... håber ikke det bliver værre... men som sagt så er hun efter min bedste overbevisning først på ca 53-55 dagen....

Hende med de store humørsving er vores anden hund, hun er nu steriliseret...

Kommentér på:
falsk drægtig efter første løb ??

Annonce