{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det med at holde sin hund i snor??
  • #1   9. maj 2012 Der er da noget galt med den mand. Shit

• #3   9. maj 2012 Havde respekt for ham, lige indtil "anden del" - hold da op :S

• #4   9. maj 2012 Kan på en måde godt forstå ham, syntes selv at det er træls når folk har deres hunde løs og de ikke kan kalde dem til sig. Så SKAL man bare ikke have sin hund løs. At han så vil smadre hunden til ukendelighed er nok lige i overkanten, men hvis at true med det er den eneste måde at få folk til at forstå det.... så....

• #5   9. maj 2012 Han er lige lovlig grum at høre på - men må indrømme at jeg på en måde forstår ham - for hold da kæft hvor er det latterligt at folk - læs hundeejere! - ikke kan finde ud af at forstå et F!cking! "Hund i snor" skilt!

Man behøver ikke engang at kunne læse for at kunne forså det skilt!............

Og nej syns ikk det skide smart det han skriver - men meningen er da ikke til at tage fejl af... ;o)

• #6   9. maj 2012 Jeg forstår godt han ikke vil have løse hunde i hovedet, det er møg belastende når folk ikke kalder deres dyr til sig - MEN den detaljerede måde han skriver på, hvordan han uddyber den måde han vil dræbe hunden på, det tyder på at der er noget galt - og medmindre hunden er aggressiv, så ville det da være den største synd at lade det gå ud over hunden - at ejer ikke kan styre den.

• #8   9. maj 2012 håber hans barn blir anbragt udenfor hjemmet. med det temp. kan det kun gå galt .

• #9   9. maj 2012 ka godt forstå ham.. det er jo ikk smart at folk blir overfuset af løse hunde..
    det jeg så ikk ka ta, det er den måde han detaljeret beskriver hva han vil gøre ved hundene.. men måske er det det eneste folk hører på? nu har han da fået opmærksomhed på det, ved at skrive sådan et brev

• #10   9. maj 2012 Nu kan man jo altså godt udvise temperament på papir uden at tæve sine børn ved enhver given lejlighed :o) jeg har da fx selv et ret så heftigt temperament når det kommer til at beskytte mit barn og min hund - og sjovt nok så er det lige præcis de 2 i mit liv jeg aldrig kunne løfte en hånd overfor :o) altså mit barn og min hund.... til gengæld kunne jeg da godt nogle gange have lyst til at lammetæve §!§!#!"#!"#!"§¤XC hundeejere med løse hunde....

• #11   9. maj 2012 godt man ikke bor på Nørrebro

• #12   9. maj 2012 har det på samme måde som mijanne.. er rigtig beskyttende overfor mit barn og mine dyr, dem er der ikk nogen der ska gøre noget og der har jeg rigeligt temp.. men jeg ville aldrig nogensinde lade mit temp gå ud over dem..
    så det med at han sku ha tvangsfjernet sit barn synes jeg er noget underligt noget i den her sammenhæng.. rent faktisk ser jeg i den tekst han har skrevet at han gør hva han ka for at beskytte sit barn..

• #14   9. maj 2012 jeg håber da helt sikkert også på at han skriver det for at skræmme folk til at ta deres hunde i snor, da det jo ikk er hunden fejl at ejeren er en idiot og ikk kender reglerne.. krydser fingre for at hunde ejerne tager det seriøst for deres hundes skyld

• #15   10. maj 2012 Hvis min hund nogensinde IGEN bliver overfaldet og skambidt - så kan jeg da love jer for at jeg vil være parat med mine fødder og hænder og jeg vil slå, sparke, rive, flå osv på "den sagesløse hund" æv

Dengang Sumo næsten blev ædt var jeg fuldstændig uforberedt og gjorde ikke andet end at holde fast i ham og skrige til ejeren "så gør dog noget - tag din hund væk" - men han stod fame bare og gloede mens hans hund ruskede og flåede i min lille buller :o( jeg glemmer det ALDRIG..........

men NU er jeg forberedt - har tænkt igen og igen hvad jeg kunne have gjort - og JA det er ikke hundens skyld den er løs - men for faen da - jeg kan jo ikke fare hen og tæske ejeren mens min egen hund bliver slået ihjel af den løse hund! .... seriøst! altså.....

Kommentér på:
så er det med at holde sin hund i snor??

Annonce