SBT, kenneler og priser??? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg har i mange år været forelsket i staffordshire bull terrieren og er så småt ved at være klar til at byde en lille ny velkommen. Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der evt kan anbefale en kennel eller flere?
Det skal selvfølgelig være en kennel der avler med DKK tavler! Hvor det er i landet betyder ikke så meget og hvis i skulle kende til en kennel i tyskland, sverige eller lignende ville det også være en god hjælp!
Et andet spørgsmål er hvor meget en SBT med DKK tavle ca koster? Ikke at det ændre på mit krav men jeg synes bare at jeg før har set dem til 10-12000 og ser nu at de ligger på 10.000 UDEN tavle og til 13.000 for en med "mindre tavle"??
Er de steget meget efter amstaff og ambull er blevet forbudt?
Håber at i har tid til at hjælpe. På forhånd tak
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.380
der er der link til racerepræsentant og kenneler
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 248 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 147 Svar: 5.626
De er slet ikke tjekket, for det samme som i DKK.. Ikke om jeg forstår, at folk vil det
Hvis du går ind på en hjemmeside, så finder du ofte links til andre opdrættere også
okt 2005
Så kan man jo så vælge og spørge sig selv om, hvorfor.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi skal allerede i næste uge besøge en opdrætter som vi muligvis kan blive skrevet op hos. så kan vi også hilse på hundemor og få en god SBT snak
Nej * Staffordshire Bull Terrier Mom *, det virker vanvittigt. Især nu hvor man hører så meget om folk der har købt syge hunde uden tavler hvor de ingen erstatnng kan få osv og samtidig er det da også en anelse arrogant og grådigt at sætte sine hunde så dyrt uden at være ansvarlig nok til at tjekke forældredyrene. Jeg forstår det slet ikke
okt 2005
Lyder rigtig spændene, at besøge en opdrætter.
Bare en lille ting. Så kan det være super, at besøge mere end en.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
Min anbefaling er at besøge et par kenneler inden du vælger hvilken du ønsker at blive skrevet op til - så man på den måde finder den man bedst kan lide.
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Emner: 83 Svar: 1.167
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.380
man vælger jo selv om man vil stå på listen
på hundeweb er der en liste over alle med kennelmærke inden for staffen, men mange er dem har ikke opdræt, mig selv. f.eks, jeg har kennelmærke og ingen hund *S*
SBT, kenneler og priser???