gøer {{forumTopicSubject}}
hej nogen forslag til at få en hund til at stoppe med at gø. Han er på hele tiden den mindste lyd og mennesker biler køleskabet der lige siger noget eller kapslen fra opvaskemaskinen. derud over kan han ligge og slapper bare han og bjæffer og så kan han fare op og så ligger han sig igen, andre gange bliver han bare ved og ved og ved. det er ikke altid jeg tror der er en årsag til at han gør.
Jeg har prøvet metoden med at gå imod ham hjælper ikke gør det nærmest værre nogen gange.
jeg har prøvet at sig nej for det forstår han men begynder igen at gø. prøver at distrahere ham med legetøj men han ryger ligesom op i det røde felt med hans energi.
Han er en blanding mellem en mops og jack russel 1 år gammel og har damp ( hvis man skal oversætte det til menneske sprog )
nogen gode forslag ?
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.993
Og hvis de er udenfor og de gør..... RÅBER jeg..... TI STILLE eller du kommer ind.......... Og så holder de mund....
Ved det godt..... det er den omvendte verden... men sån' er det her .... Ha ha ha
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 741
Hihi, det er det samme her! Og det virker altså.. og hunden hader mig ikke og er heller ikke bange for mig
For lige at svare trådstarter, prøv med sådan en sprøjte-ting - fyld den med vand og lige i det samme sekund som hunde gør af noget åndssvagt, så sprøjter du på den med vand. Ikke i hovedet, men på kroppen så den bliver forskrækket. Det har hjulpet på samtlige hunde jeg kender, som har haft samme problem
aug 2011
aug 2011
aug 2011
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
gøer