498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

dilemma-hundepasning dilemma-hundepasning

hejsa alle. jeg søger et råd... jeg skal i slut Maj på en weekend tur (fre-søn), og mine normale babysitere til Kovaz kan desværre ikke. Nu står jeg så i det dilemma at jeg på den ene side SKAL have en hundesitter til ham, men jeg vil være rigtig ked af at han skal i pension, da han for det første aldrig har prøvet det, og for det andet ikke vil reagere pænt på at sove i en kennel, og være i hundegård resten af dagen. han er utrolig menneskebundet (kan sagtens være alene hjemme osv)... Hvis jeg søger privat passere kan jeg så stole på at de kan håndtere ham og er gode ved ham? Skulle jeg bare finde en kennel og håbe på det bedste? what to do, what to do???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dilemma-hundepasning
  • #2   7. maj 2012 Hvis jeg ikke kan finde en jeg kender og stoler på så hellere en kennel, den kan du besøge flere gange inden pasningen så du ved hvad de står for og ligeledes søge erfaringer derfra herinde. Jeg ville aldrig overlade min hund til en jeg ikke kendte.

• #3   7. maj 2012 Vi bruger private passere, eller pension i nødstilfælde. Begge dele fungerer fint.
    Jeg har en god intuition og kan hurtigt fornemme om mennesker forstår sig på hunde eller ej. For nogle pensioner handler det om penge, hos andre om dyrene.

• #4   7. maj 2012 Jeg kan anbefale dig at kigge hos Anni på www.anniway.dk Her er der ingen bure eller hundegårde. Hunden bor i huset og haven sammen med hendes egne to hunde. Den kommer med på alle gåturene til skov, sø og strand (hvis ejer giver lov) Det er selvfølgelig dyrere end de traditionelle pensioner med bure.

• #5   7. maj 2012 Vi ejer en hundepension hvor hundene er inde i huset og jeg er hjemme ved dem hele dagen. Vi har valgt at have denne type kennel fordi jeg ikke selv ville kunne bære at sende i almindelig kennel med bure :o)

• #6   7. maj 2012 Jeg er nok lidt for meget "hønemor", måske, men hvis jeg ikke kan finde en privat babysitter til Basil, som både han og jeg kender og er 100% tryg ved, så bliver jeg hellere hjemme. Basil er nemlig også en rigtig "mors dreng", og jeg har svært ved at forestille mig, at han ville have det særlig godt med at blive placeret i en kennel eller pension.

• #7   7. maj 2012 Hvis ikke der er noget familie der kan passe min vil jeg hellere sende ham i pension end at få vildt fremmede til at passe ham!!

• #8   10. maj 2012 Hey Mamma:) King bliver passet i søndervissing:( ville ellers have været perfekt hvis de kunne passes sammen.

Alle andre: 1000 tak for alt input, det har gjort det nemmere for mig. Det må blive privat pasning eller ingenting.

Kommentér på:
dilemma-hundepasning

Annonce