En dejlig udstillingsdag - Roskilde {{forumTopicSubject}}
Jubii, Beckie vinder af Mellemklassen og senere BIM i dag, storesøster Bianca vinder af Championklassen og senere BT3. Cissie fik SL og 1'er, men ikke bedste hvalp. Dommeren synes hun var lidt for tyk, hvad jeg ikke forstår en bjælde af.
Tak Helene med hjælpen i Bedste Tæve, et godt valg at det var Bianca du gik med, for ellers var det ikke gået så godt med Beckie. Lidt problematisk at have 2 tæver med mulighed for at få CK. Lidt ærgerligt at Beckie først fylder 2 år den 22. maj, for det var hendes 3. cert i dag. Vi prøver igen, når hun er fyldt 2 år. Det skal nok lykkes.
Opdrætsklasse med Bianca, Beckie og deres halvbror Ditlev og Grev Ditlev Junior. Den flotteste kritik nogensinde, med Hæderspris og Ærespræmie. Glæder mig til at se billederne fra opdrætsklassen.
En god dag med både kulde og sol og en temmelig morsom dommer. Aldrig har vi stillet for ham før:-) Han fik så til slut at vide af en medudstiller, at gårdhunde skal være kompakte, og at Cissie var som hun skulle være. Men når han aldirg har dømt dem før, så må han jo lære lidt hen ad vejen. No hard feelings for han kunne jo godt lide mine 3 piger.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
En dejlig udstillingsdag - Roskilde