{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Så blev Nemo overfaldet {{forumTopicSubject}}

Ja i dag var jeg ude og gå tur med Nemo, vi går på et åbent område (noget er privat, noget ejes af grundejerforening og noget ejes af kommunen) men alle bruger det, specielt til at lufte hunde. Nemo elsker at gå der på grund af alle lugtene. Vi har trænet i lang line, og jeg beslutter at skifte til flexline mens vi går resten af vejen rundt, da der kommer to tøser (voksne piger) gående med deres to små hunde uden snor på. Jeg skifter snoren færdig og den ene kommer over til Nemo, da lader jeg ham bare hilse. Pludselig skriger Nemo op, og han ligger ned mens den anden lille hund står over ham, og jeg råber op - ejeren får sin hund væk. Så hilser hun på Nemo, jeg siger jeg ikke tror der skete noget og de går så ned i den anden ende af området - som hun siger, så der ikke sker mere, inden de går.

Så jeg har intet på hende, aner ikke hvem hun er og Nemo har meget ondt i sit højre øre, han skriger hver gang man rører det, selvom der intet er at se. Håber det går i sig selv!

Jeg synes ganske enkelt det er irriterende man går tur med sin hund på et åbent område, men alle forventer at min hun skal lege selvom han er i snor! der står ingen steder at det er et krav for at lufte hunde der smiley

Surt opstød fra mig af - og ikke kun listehunde angriber

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev Nemo overfaldet
Kommentér på:
Så blev Nemo overfaldet

Annonce