2.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

berner sennen berner sennen

Hej.

Da vi overvejer at anskaffe os en berner sennen vil jeg gerne hører hvor meget man skal regne med det kommer til at koste i måneden. Ved godt man self ik kan forudsige sygdom – men de generelle ting man skal betale til.

Hvad koster det i foder både når de er hvalp men også som voksen.

Loppemiddel og vacc?

Hvilket foder skal man vælge til berner sennen som hvalp og som voksen? (så kan jeg finde priser på nettet)

Håber der er nogen der kan give os et ca. beløb vi kan regne med.

Har lige haft hest som har været opstaldet ude så jeg kender nemt til de forskellige udgifter der kan komme. Men da hesten er solgt vil jeg sætte min kærlighed på hunden smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  berner sennen
  • #1   3. maj 2012 det er også en dejlig hund, min kæreste's moster har 2 og udstiller dem, men det dør bare tidligt, 6 år og deromkring pga sygdom, men nogle dejlige basser er de da. hun har lige været i holland efter en.. smiley

• #2   3. maj 2012 loppemiddel en gang om måneder er vist overkill, du kan købe 3 ampuller for ca 300 kr og de skal gives med 8 ugers mellemrum smiley

• #3   3. maj 2012 forsikring incl sygeforsikring 1500 kr ved agria og alm brand ca årligt

• #4   3. maj 2012 flåter 4 uger, lopper op til 8 ugers beskyttelse mod nye angreb smiley
    så det afhænger sku nok af sæson!

hehe måtte lige hente pakken, for var altså sikker på det med de 8, men de 4 er jo også rigtig smiley

• #5   3. maj 2012 Nej nej indkøb 7-10? Det er mange år siden! Nu koster de mellem 10500 og 12000, de fleste tager 115000.
    Mine fik Regal Petfoods og fik omkring 500 g. om dagen, så en 25 kg. sæk til 480 kr (som storkøb) varede ca. 50 dage til en hund.
    Pas MEGET på levealder! Jeg har lige mistet min berner kun 7 år gammel til kræft og der er mange bernere som dør unge pga det smiley
    Men en berner er klart en super dejlig hund og må indrømme at jeg overvejede andre racer da jeg mistede Argento, men nu er der bestilt en berner igen smiley

• #6   3. maj 2012 Ej hov, der røg lige et 0 for meget på kan jeg se!!! de fleste tager 11.500 og ikke 115000, det ville være en lidt dyr berner *G*

• #7   3. maj 2012 Jeg bruger ca. 1000 kr. i gennemsnit pr. måned på min berner - måske endda lidt mere.

Kommentér på:
berner sennen

Annonce