{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.444 visninger | Oprettet:

Liderlige tæve, øv! {{forumTopicSubject}}

Ja, vores mellemste tæve er på vej i løb. Jeg skriver "på vej" for hun er hævet godt op bagtil, men jeg har intet blod set. På sådan en langhåret hund sidder der ALTID lidt blod i pelsen, før eller siden, men intet.

Så da min søster skulle komme i går med sin kastrerede lab tænkte vi at det gik jo nok, tæven var jo ikke helt i løb..

HMM! Det var så ikke ham, der var problemet, men hende! Dansede omkring ham, kyssede ham, vaskede hans ører og skubber hele måsen op i ansigtet på ham... Til sidst måtte vi bede hende lægge sig ved vores fødder, ellers havde han sprunget på, godt presset af hende - for interessen kom ikke fra hans side, overhovedet..

Først tænkte jeg, hvid løbetid - ingen blod. Men havde hun været højløbsk, så havde hannen vel været mere villig, kastrat eller ej? Han kiggede ikke engang til hendes side, da vi bad hende lægge sig... hmmm...

Ja, udover at min søster fandt det ustyrlig morsomt, så vil jeg jo gerne vide, hvad der sker i knolden på dyret... Hun plejer at være meget afvisende overfor hanhunde.. hmm! Sorte labber er åbenbart et hit her i huset >_<

PS - hun skal for øvrigt ikke parres eller noget i denne løbetid, så på den måde er det sådan set ligemeget - men jeg vil nu alligevel gerne prøve at forstå hendes adfærd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liderlige tæve, øv!
  • #1   2. maj 2012 Der er nogle Kastrater der er ligeglade selv når tæven er højløbsk

    Hvorfor hun ikke bløder ved jeg ikke men hun lyder som min fars schæfer når hun er højløbsk der kaster hun sig i grams hos både mennesker og dyr hvis hun kan komme til det


  • #2   2. maj 2012 Det var godt nok tidligt at have den adfærd. Sådan plejer vores kun at opføre sig midt under løbetiden og noget tid derefter.

    Måske hun bare er utroligt renlig?


  • #3   2. maj 2012 Malene - der er hendes fjerde eller femte løbetid, og hun har ALDRIG gjort sådan før... men okay, hun har også ændret sig en del, siden vi flyttede. Det er heldigt, at ingen af naboerne har hanhunde, så hendes dyd er let at beskytte denne gang. Og hun er en meget renlig hund, men hun plejer alligevel ikke at kunne holde blodet helt væk fra pelsen..

    Ditte - Ja, det er også en adfærd jeg ville tillægge en højløbsk tæve. Hannen blev dog kun kastreret for seks måneder siden, men måske han bare aldrig har været særligt meget "hanhund".


  • #4   2. maj 2012 Enig med Ditte. Der er en del kastrater, som er fløjtende ligeglade med tæver uanset hvor de er i deres cyklus. Så selvom I ikke har set blod, ville jeg nok træffe mine forholdsregler, og gå ud fra, at hun er i løbetid smiley

  • #6   2. maj 2012 Vores tæver er heller ikke ligefrem diskrete under løbetider. Måsen stikkes frem hver gang muligheden byder sig... nice.

  • #7   2. maj 2012 Altså min Musashi er ligeglad med tæver i løb, efter han fik kappet kuglerne. Så de kan godt være helt ligeglade, som der oss bliver sagt =)

    Han løber lidt forvirret rundt, og kan ikke forstå hvorfor andre syns den tæve er så spændende smiley


  • #8   2. maj 2012 min brors hund opførte sig sådan til min hanhund i 1 mnd , hun stod til og med og hylet efter ham , grav sig ind i min have osv...

  • #9   2. maj 2012 Maj-Britt - selvfølgelig, hvorfor havde jeg ikke tænkt på det?! Find mig fluks en hanhund, bare han bor på Bornholm og kan lide at blive kysset smiley

    Ja, jeg tager det som at hun er i løb - men der bor ingen hanner lige omkring, og vores hegn er pænt højt... desuden ville hendes søster og niece sladre, hvis hun fik drengebesøg uden at mor her så det smiley


  • #10   2. maj 2012 kathrine - tro mig, det var også på grænsen af voldtægt, hun trængte ham jo op i en krog... MIn søster og hendes kæreste var ved at blive kvalt af grin, mens vi prøvede at indfange kællingen...!

    Og ja, de plejer ikke at kunne skjule det, når de bløder - måske hun bare har sig en løbetid uden blod... eller også er hun, mystisk nok, blevet smaskforelsket... men vi ved jo alle sammen godt at sorte labber er nogle lækre størrelser smiley


  • #11   2. maj 2012 Layney er pt præcis lige sådan. Stor-strid over for min stakkels Bobby, der knap ved hvad han skal gøre af sig selv...
    Hun er i hvid løbetid for anden gang - man opdager det bare ikke i starten, men først når de selv bliver lidt "slutty" smiley Og så er de jo ret langt henne i løbetiden. (hun har så meget pels, at man ikke rigtigt ser hævelsen)


Kommentér på:
Liderlige tæve, øv!

Annonce