1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Låner i jeres hund ud..? Låner i jeres hund ud..?

Jeg har en rigtig god kammerat, som jeg tidligere arbejde sammen med om natten, minimum 4gangr om ugen, hvor vi i fællesskab luftede min tæve, og de 2 knyttede et rigtig tæt bånd, måske fordi de begge er lige madglade og derfor hyggede sig gevaldigt på den 5km daglige tur vi gik..
Hun er så glad for ham, at når han kommer på besøg så underkaster hun sig med det samme, og småpisser hun a glæde.
Han vil gerne låne hende med på job engang imellem, for han keder sig gevaldigt på de lange aftenvagter.

Men kan hunden bli forvirret a at være med ham på job i ny og næ..?
Hun nyder at være med i bilen og på de daglige runder, og hun har heller ikk dårligt a lidt mere motion, så på den måde tror jeg kun det vil være sundt for hende.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låner i jeres hund ud..?
  • #1   26. apr 2012 Vi har en dele hund, og hun virker ikke til at være forvirret over at skiftevis bo hos mig og en anden.

Hun har været vant til det i ca. 4 år.

• #2   26. apr 2012 Hvis hunden er normalt velfungerende og velafbalanceret, ville jeg ikke forvente problemer af det. Det ville vel bare give lidt ekstra indhold i tilværelsen.

Rutiner og regelmæssighed er en fin ting men alt med måde.

Giv det da et forsøg, og se hvordan det går. I kender begge hunden og vil vel lægge mærke til det, hvis hun virker stresset eller forvirret af det.

• #3   26. apr 2012 Ikke efter vi er flyttet til Aarhus, men da jeg boede i nordjylland, lånte min mor og hendes kæreste tit louie i weekenderne. Så gik de lange ture med ham og hyggede sig med ham.

De passer ham stadig, hver gang vi skal noget i Nordjylland.

• #4   26. apr 2012 Jeg kunne nu heller ikk se noget i vejen med det smiley Som der blev sagt tidligere bare hold øje med ændringer i opførelsen smiley

• #5   26. apr 2012 Spring ud i det smiley

• #6   26. apr 2012 det kunne da være hyggeligt for både kammeraten og din hund smiley

vil ikke sige vi låner vores hunde ud , men vi kommer tit på besøg hos f.eks min bedstefar. og så nusser og pusser han med dem, og giver dem kærlighed og godbider smiley hehe.. han elsker dyr, men bor i lejlighed, så han må ikke have noget. så det godt vi lige kan kome en tur forbi . han er lykkelig bagefter. og hundene elsker ham.

• #7   26. apr 2012 Jeg har en veninde jeg træner sammen med. Jeg stoler 100 pct. på hende og da jeg røg i sengen pga. graviditet overtog hun helt og holdent træningen med min hund. Han elsker hende og de har hygget sig så meget sammen og det har ikke påvirket min træning med ham, det kører videre som før jeg blev sengeliggende og det har han klaret helt fint.

• #8   26. apr 2012 Når kammerat og hund har det sådan med hinanden så ville jeg ikke være nervøs over det. Tror hunden vil synes at det er hyggeligt.

• #9   26. apr 2012 Jeg ville ingen problemer have med at låne Floyd ud, hvis det var til en person jeg stolede på.

Floyd elsker alle

• #11   26. apr 2012 Ja vores hund kommer af og til på besøg ved en bestemt del af familien, de kender hinanden og elsker hinanden :o) så jeg tror da også ind imellem han synes det er dejligt at komme lidt væk hjemme fra, det er dog ikke så længe af gangen for jeg kan ikke undvære ham i længere tid ;o)

• #12   26. apr 2012 Jeg låner ikke min hund ud men jeg har meget tit min overbo's hund her nede og de hygger sig gevaldigt og Chia elsker at være her..
    Har hende os når moar er på ferie og hun ved udemærket godt hvor hun hører til og elsker sin moar.

• #13   26. apr 2012 Har en veninde som en gang i mellem passer mine på skift fordi hun ikke selv må have hund. Der bliver de godt forkælet

• #14   26. apr 2012 Altså han har før haft hende med på job, og der har ikk været noget.. Men fremover blir det nok et par dage i ugen at han har mulighed for at ha hende med..
    Er selvfølgelig obs på om hun ændrer adfærd eller på anden måde viser tegn på ændring.. Men de går bare de 2 rundt eller kører rundt, så der er ikk en masse fremmede mennesker til at forvirre hende, kun en del nye steder hun skal lære, men det er jo kun fint at hun får en masse indtryk a forskellige slags..
    Vi prøver ihvertfald stille og roligt for at se om det er noget hun gider..
    Så kan jeg rigtig forkæle vores store hanhund herhjemme, for dælan han nyder at putte mens han er alene.

• #15   26. apr 2012 Molly blev også "lånt" til min mors arbejde når hun var der. Det består af demente ældre. smiley Hun var ikke det mindste forvirret, hun nød bare al den opmærksomhed og mad der "faldt ned"/blev "tabt". smiley

• #16   27. apr 2012 Mine er desværre begge for livlige til besøgshunde, konen arbejder nemlig på et demens center.

• #17   27. apr 2012 et par af mine gamle hunde, lånte jeg ud til vægtere som stod og manglede en hund til jobbet af en eller anden årsag... Det har dog ikke været alle mine hunde jeg har kunne gøre dette med, havde f.eks en rottweiler han, der kom til mig fra et sted hvor han havde været mishandlet groft, han var for mig verdens bedste ven/kollega både i hjemmet og på job, og både min søn og jeg kunne få den hund til ALT, men han accepterede ikke andre!

Men vi kender selv vores hunde bedst, og ved hvordan de håndterer situationer i hverdagen, så vi andre kan sige alt både for og imod, kun Du kender din hund nok til at have det rette svar!!
    Så mærk efter i maven, der er jeg sikker på du finder svaret... For hvis din tæve er en mental stabil og sikker hund, og hvis hun føler sig tryg ved manden, og er glad for ham, så er det vel bare inde i dig selv du mangler svaret :O))

• #18   27. apr 2012 Jeg stoler 110% på både min hund og kammerat, har lige fået hende hjem efter hendes første 48timer, hun tog lige en ordentlig tur i haven sammen med vores han, og så ellers ind og sove, hun er dejlig træt. Det var gået rigtig fint, hun er dog utrolig stædig men det havde de klaret med træning og masser af godbidder.. Nu får hun lige en dejlig afslappende weekend i sommerhus, og så skal hun prøve igen, hvis hun gider. Hehe.

Kommentér på:
Låner i jeres hund ud..?

Annonce