{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Første konkurrence! Følelser? {{forumTopicSubject}}

God aften hg. Så er det ved at være tid til codas første ag konkurrence her i weekenden. Ih hvor jeg er bare spændt på hvordan han tager det hele og når han skal løbe. Han har dog været med sin "store søster" til konkurrencer før med en masse hunde og larm men det jo alligevel ikk det samme nu hvor han faktis skal stille op selv smiley har ventet et år på det øjeblik som sker i weekenden og nu han endelig klar<3
Kan i huske jeres første konkurrencer med hundene? Hvordan havde i det med det hele? Vil gerne høre nogle om jeres hunde levede op til det i forventede eller om de bare dysset hele var så spændende med nyt sted og en masse nye hunde.



Fortsat god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første konkurrence! Følelser?
  • #1   25. apr 2012 Dysset= syntes

  • #2   25. apr 2012 Hmm kan ikke specielt huske mine første stævner med nogen af dem. Ved jeg har herre nerver på hvergang..
    Og hundene gør det det nu okay, Tazz er stadig meget ung i sådan noget og har lidt tendens til at løbe ud i stævneteltene og stjæle guffere fra de andre deltagere =) Men vi har det sjovt.

    Og god fornøjelse i weekenden =)


  • #3   25. apr 2012 Iiiih hvor spændende. Er sikker på det nok skal gå godt. Hvis du mener hunden er klar, og du lyder ikke selv til at være helt urutieret smiley

    eg var SÅÅÅ nervøs til min første konkurrence, at jeg slet ikke kunne finde ud af øvelserne. - Det stod ned i stænger og det gik intet mindre end skrækkeligt.

    Men vi fik set hvordan det hele foregik, og allerede gang nr. 2 gik det SÅ meget bedre. Selv om jeg altid kæmper med ikke at lade nerverne ødelægge det hele.


  • #4   26. apr 2012 Tak ja set bliver også bare godt det jeg sikker på. Har os altid nerver på når jeg går til start men det forsvinder hurtig

  • #5   26. apr 2012 Min den ældste elsker konkurrencer, hun er super tændt og kan sagtens mærke at set hele bare er lidt mere vildt end til træning....

    Min første konkurrence var kun for at prøve det, vidste jeg ville blive disket, for Karla kunne ikke tage en slalom når den var en del af en bane smiley det blev vi også - men nøj hvor vi havde det sjovt... Så vi skyndte os hjem og meldte til den. Næste 3 uger senere og der vandtvi sgu smiley og sådan er det gået slag i slag...

    Nu om dage må man vist kalde os erfarne, vi løber ca 20 stævner om året, og vi elsker det begge!

    Er ved at træne nr 2 op, hende tror jeg at jeg får nerver på, når jeg starter med. For hun er ekstremt social og jeg kan lige se for mig at hun tager på teltrundfart *lol* det har den store aldrig gjort, hun synes kun det er hendes mor der duer til noget her i verden smiley


Kommentér på:
Første konkurrence! Følelser?

Annonce