løgn og latin med tavle {{forumTopicSubject}}
sidder og skriver med den her fyr. Der har fået en hvalp med tavle. for at rede hundens liv nu hvor oven er her .. men så fortæller han .. det er en pitbull .. Spørger ham så jamen hvordan kan det lade sig gøre at have stambog på en pitbull når den har været forbudt i 20 år ? og hvordan er den lovlig..
jo nu skal i høre.. den har da STAMTAVLE , som boxer , broholmer .. tjoewww.. det er da også RIGTIG sandsynligt. hvad tror i den race hedder ? pittbro ? haha.. hvorfor i alverden lyve, eller er han så uvidende at en eller anden har stukket ham den løgn og han faktisk tror på det ? ?
seriøst ... en stamtavle.. på en "blandings" hund ??? ... hmmm ... omg...
er det kun mig der sidder og korser mig over det her ? Har nu forsøgt i en time at fortælle ham at det bare ikke kan passe. det kan ikke lade sig gøre. og det er ham der er blevet fuppet. så med mindre han flytter ud af landet, så er hvalpen i fare for at miste livet... ET opkald fra en nabo .... det det der skal til for politiet står på adressen og henter hunden.. hvorfor ... hvorfor tager folkk chancen.. hvorfor bliver folk snydt ? og spiller de dumme eller bliver de virkelig snydt sådan her ?
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
Men man ser jo "nye racer" der er sammensat af andre.
Når der er ulovlige racersom en del af blandingen, kan det selvfølgelig give problemer.
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
jan 2012
Men mon ikke han henviser til hvordan hunden er reg. i DHR
jun 2011
En tavle, er det stykke papir der kommer når to tavle hunde, der er avlsgodkendte, laver tavle hvalpe ..
jan 2012
jun 2011
den holder ikke. og det kan ikke lade sig gøre. så enten lyver han biiib ud af bukserne.. eller også er han blevet snydt så det batte.r.
jan 2012
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
Der er ingen der siger at en stamtavle skal være fra dkk el...
Men han er ikke for kvik at han køber sådan en hund.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.984
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
Så bygger jeg en humpeligimpe... nåh nej, den var jo både hund og andre dyr.... hmmmh....
Nu har jeg det... en Irsk mini trøffel. Det lyder ligefrem spiseligt?
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jun 2011
men jaja.. det da også bare VILDT iorden at tumpen anskaffer sig en hund der har været ulovlig i hvad 20 år ? .. mere eller mindre.. blev gal på ham og gik i seng.. mine sidst ord til ham var.. "pas nu på det bette pus. han kan ikke gøre for du har valgt at få ham i et land hvor de ikke må være. Håber du tager mine ord til dig, og forstår at det altså er alvor. de beviser du siger du har holder ikke i retten, og vil ikke kunne rede din hund. siger det kun for at hjælpe. brænder for hundene..." noget i den stil.
loggede af og idag er jeg blocket...
så meget påstyr fordi man vil hjælpe det sølle kræ ... ..
han bor i københavn.. det kan ikke gå længe før en nabo ringer, og hunden bliver hentet.. argh.. hvorfor forstår folk det bare ikke ?? ..
jun 2011
suk .. at de kan få sig til det... det er et liv .. der går spildt.. pga menneskets egoistiske adfærd.. vi SKAL have den hund, også selvom den er forbudt. vi er meget klogere end alle de andre, så vi kan godt redde hunden .. neeeeeeej.. det kan man bare ikke..
løgn og latin med tavle