{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubii:-D
  • #1   7. apr 2012 Nej hvor skønt.. hvilken race? Husker det som var det i går at vi var oppe og se Mille..

I dag skal jeg i zoo med min lillesøster smiley

• #2   7. apr 2012 Skal INTET lave! Havde huset fuldt af gæster igår så idag står den på ren afslapning. Vores datter får en legekammerat på besøg som hun ikke har set i flere måneder, så dem ser vi nok ikke meget til bortset fra når de beder om mere saft og madder. Jeg tror jeg vil læse en af de bøger jeg fik i fødselsdagsgave, og aftensmaden består af rester fra påskefrokosten igår. Hvalpeskole er der ikke noget af pga påsken, og jeg skal heller ikke ud at ride da hestene er på visit ude på frilandsmuseet....så ingen pligter - bare afslapning.
    Kristina B: Hvilken hvalp skal I have? Vi hentede selv vores i vinterferien og det var så dejligt at få ham hjem. Vi havde ventet siden efteråret hvor vi fik at vide at tæven var drægtig smiley

• #3   7. apr 2012 Vi skal ha en cocker Spaniel:-D jeg har altid sagt jeg skulle ha sådan en og da min kæreste er jæger så det perfekt. Vi flytter i hus næste weekend med skov og søer så langt som vi kan se så det er et perfekt sted for sådan en:-D det blir så skønt:-D

Kommentér på:
jubii:-D

Annonce