{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hundetræning - Så fandt vi det endelig {{forumTopicSubject}}

Ja - hvad fandt vi - Et sted hvor de ik kræver stambog på hunden - eller lyder mærkelige i telefonen når de hører at den ikke har - og tilmed er Rotte... og så må de lige se om de har en løsning til ens vovse...

Men fandt så Den civille hundefører forening... Og de havde et hold vi ku starte på til august...

Derfor ville vi lige høre - Nogen der har erfaringer med hundetræning her - ( det er Nykøbing F afd... )

Kender ikke så frygtelig mange steder hernede - da vi ikke har boet her mere end 1,5 år - og Idun har vi trænet andetsteds... ( desuden har hun tavle - så hun er jo velkommen all over... )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning - Så fandt vi det endelig
  • #1   11. jul 2006 Har godt nok aldrig hørt at det kræver en stambog for at træne sin hund. Lilly er velkommen alle de steder jeg har spurgt.

    Dejligt at du endlig fandt et sted.


  • #2   11. jul 2006 Hvad er det for noget træning?
    Det har jeg godt nok heller aldrig hørt om.


  • #3   11. jul 2006 det har jeg heller ikke hørt før. Vi har trænet i shæfer klubben selvom mine er Rotter :O) Men førhen var de snobbet og tog kun egen race ind, men når så der pludselig ikke var nok på holdene blev der åbnet for andre racer.

  • #4   11. jul 2006 jeg går i DCH bjerringbro....
    har da aldrig hør om andre steder....


  • #5   11. jul 2006 Tinna, den er god nok *s*
    om Dkk har ændret deres politik, skal jeg ikke kunne sige, men tidligere har det i allefald været sådan, at hunden kun kunne trænes der, hvis den havde DKK stamtavle..

    Jeg ved også fra en schæferhundeklub her i kommunen, at der kun kommer stambogsførte hunde ind..

    og i den jagtforening jeg tidligere trænede i, var det også kun stambogsførte hunde som fik lov..

    Mvh Pia.


  • #6   11. jul 2006 vi træner hos DCH hobro smiley
    startet nok op med agility i august smiley

    Held og lykke med træningen Julle smiley


  • #7   11. jul 2006 Det er da kun politi hundeforeningerne der kræver stambog. Så vidt jeg ved. Det er nogle underlige nogle du har haft kontakt med, syns jeg. Godt du er havnet i DcH. Der har jeg trænet i 12 år.

  • #8   11. jul 2006 jeg træner i DCH Roskilde, og der er alle racer velkommen, går der med Vodka og skal starte til august med Tabu
    men tillykke Julie med endelig at havde fundet et sted

    jeg kører fra Albertslund til Roskilde netop fordi jeg ikke brød mig om de steder havde nærheden, så hellere køre lidt længere, og få tilsendt en køreguide hver uge af min træner ( her i sommerperioden kan vi ikke træne på dyrskuepladsen, så der er vi alle mulige andre steder, og jeg er ikke kendt i Roskilde *GG*)


  • #9   11. jul 2006 Hej allesammen -

    Fik lige lidt at lave her - Griner -

    Men takker for jeres svar vi glæder os også til at starte dernede -

    Til oplysning kan jeg sige - at nej - det er IKKE kun er politihunde foreningen der kræver stambog - det er der mange der gør...

    Mange hilsner fra Julie -


Kommentér på:
Hundetræning - Så fandt vi det endelig

Annonce