{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

lopper... {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid personligt brugt loppe kur til min kat men da jeg skulle ned i en butik i Esbjerg for at købe det både til min kat og gøre det klar til jeg får min hvalp hjem, var der en der mente at jeg bare kunne nøjes med at købe et loppe halsbånd til begge..? Passer det...? Virker det li så godt..?

God søndag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lopper...
  • #1   1. apr 2012 Loppekur skal du ha på apoteket.. Ville IKKE satse på halsbåndet.. Det er giftigt..

• #2   1. apr 2012 apoteket eller petworld de sælger også både Frontline og det med den gøende hund smiley men katte tåler vist ikke alt, så tjek lige det

• #4   1. apr 2012 tænkte jeg nok men den mand var meget overbevisende så han alligevel fik gjort mig i tvivl..... typisk:? hvilken frontline skal jeg så bruge når min hund er hvalp og kun 8 uger.... og cocker spanier...

• #6   1. apr 2012 Bayventic kan katte ikke tåle, så har du kat, skal du ikke købe det smiley

• #7   1. apr 2012 Når du har kat skal du købe frontline.
    Bayvantic kan have fatale følger hos katten, selv ved mindste kontakt!

Loppehalsbånd er giftige for os mennesker, og derfor fraråder vi på det kraftigste at bruge dem.

Det er ligeledes særdeles vigtigt at man enten bruger handsker eller vasker hænderne grundigt, under/efter påførsel af frontline eller bayvantic.
    Dog er det kun skidt for vores hud lige efter påførsel, hvor et loppehalsbånd er giftiggt igennem hele den virksomme periode! Derudover høre vi rigtig tit at det ikke virker!

Kommentér på:
lopper...

Annonce