{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild med dyr messen
  • #1   1. apr 2012 Vi var der igår. Der er MANGE mennesker. Hundene må være de fleste steder (dog ikke på katteudstillingen). Man kan risikere at komme til at holde på den anden side af hovedvejen, men der går en sti under. Men der KAN være langt til hallen.

Jeg ville ikke tage mine hunde med.

• #2   1. apr 2012 Igår måtte jeg gå 300-500 m fra bilen. Du kan have din hund med overalt UNDTAGEN hall C hvor der var katteudstilling ( ved ikke om de også er der dag) Jeg så en del medbragte hunde, men valgte at lade min blive hjemme hos manden da der er mange mennesker, kaniner der hopper rundt, mini heste og mange andre dyr så han var nok blevet lidt forvirret og utryg men du kender selv din hund. God tur.

• #3   1. apr 2012 vi havde Nala med i går vi kom kl 10.30 ca og holde 300m fra indgangen og Nala nød det i fulde drag og hyggede sig.

• #4   1. apr 2012 Så har Dina og jeg været til messe, og hun elskede det smiley høj haleføring, masser af andre hunde, masser af mad, rigtig god plads i hallen, og en parkeringsplads lige ved indgangen. Perfekt dag! smiley

• #5   1. apr 2012 Jeg overvejede også at tage Ifur med, men valgte at lade ham blive hjemme.. hvis jeg skulle have haft ham med skulle jeg have haft mere tid og være afsted selv.

• #6   1. apr 2012 Lod også Bacchus blive hjemme idag. Syntes egentlig ikke det var så galt med mennesker, og vi holdt lige ude foran hallen, men Baktussen ville stresse alt for meget sådan et sted.. Men så havde vi jo tid til at snakke med andres lækre dyr smiley

Kommentér på:
Vild med dyr messen

Annonce