Sulte strejke,ej mon dog c") {{forumTopicSubject}}
Har 3 hanhunde i det hele hvor af de 2 store har meget glæde af hinanden. Men har så en veninde der har passet den ene i en uges tid og har derefter lagt mærke til at den tilbage blivende Bamse ikke spiser sin mad op som han plejer når de er sammen.
De plejer at få deres mad morgen og aften i hunde gården og hvis der er rester fra aftensmaden får de det af samme tallerken. Enes fint om det og ikke mad aggresive,men for filan det går stærkt når de spiser. Tror næppe de når at smage på maden.
Mon det er fordi der er en "konkurrence" om maden?
Bamse spiser godt men lader ca halvdelen ligge... Kan dog godt tage en lidt mere senere. Så sulter gør han dog ikke. Fik rester igår sammen med deres anden "bror",min chihuahua. Tror tallerkenen stod der i minimum 2 min. Og det er ret længe hehe.
Skal hente Buller hjem idag og så bliver alt ved det gamle igen.
Hvem kan spise mest og hvem gør det hurtigst !
Andre end mig med flere hunde der gør det samme... Skal lige siges at min veninde siger at Buller spiser sin mad op mens hun har passet ham men han er også mere madglad
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
Hvis jeg begyndte at lave om på det tror jeg ikke de ville spise overhovedet. Og dog,Buller er meget madglad i forholdet til Bamse hehe
Sulte strejke,ej mon dog c")