{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.331 visninger | Oprettet:

hundelorte og uansvarlige ejere..!!! {{forumTopicSubject}}

Endnu engang et bevis på at vi snart er omrumlet af idioter der ikke fatter at hvis man vil have hund så må man sgu også tage det ansvar der følger med..

Er selv plaget af andres hundelorte i min INDKØRSEL og i hækken!!! på en villa vej..!!!
Min hun skider kun i vores have og skulle den gøre det andre steder ville jeg til en hver tid samle op..
Det simpelthen så respektløs..
Hvad er det for et samfund vi lever i med alt for egoistiske holdninger efterhånden smiley
og problemet lander hos os husejere som kan blive sagsøgt hvis nogen glider i ANDRES hundelorte på vores grund !!!

Tag jer nu sammen altså det ikke gift vores hunde skider ud.. med mindre i giver dem gift...
Det simpelthen for meget..

og jeg ved godt der er mange der helt sikkert samler op men helt sikkert også mange herinde der ikke gør, med så mange brugere her er..
Håber de får en dårlig smag i munden den dag de får kylet en i hovedet!!!

http://www.sn.dk/Hundelorte-flyder-paa-villavej/Ringsted/artikel/191343

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundelorte og uansvarlige ejere..!!!
  • #1   30. mar 2012 Vi har også haft nogle rigtig grimme nogen i vores indkørsel. Det er noget svineri, og kan godt forstå du er gal over det... Lur på dem, og så kom efter dem med en skovl hehe :o)

Samler også altid selv op.

• #2   30. mar 2012 Fuldstændig enig!! Syns godt nok efter det er blevet bedre vejr der ligger glaskår over det hele, fordi folk er begyndt at være mere uden for, man skal virkelig gå og holde øje med hvor ens hund træder, plus alle de cigaretskodder:( Ihh altså , der skal normalt meget til at irritere mig, men det kan da simpelthen ikke være rigtig, og spørg man om folk vil låne en pose, bliver de sure

• #3   30. mar 2012 Præcis!!!!

Jeg er så fræk så jeg i weekenden har tænkt mig at lave noget ved siden af mit "no shit" hunde skilt, hvor der kan hænge hundeposer på og så har jeg hentet to klister mærker i maxi zoo som der står på at man gerne må komme hundelorten i vores skraldespand..
    Jeg vil 10x hellere have de kommer den derop - hvis de ikke vil gå med en pose hele vejen hjem- end at lade dem ligge...
    Spændt på hvad jeg får af reaktioner.. Desværre er det de store hundes ejere der efterlader deres hundelorte her og det ikke særlig rart at ordne ukrudt hvor de har lagt eller jokke i en når man stiger ud af sin bil smiley

• #4   30. mar 2012 Farlig charlie K

Jeg er skrækslagen for alle de glasskår.. Fuldstændig enig!

• #5   31. mar 2012 Det er virkelig noget egoistisk, selvisk, snæversynet pis at gøre. Det er ærlig talt noget svineri!...
    Jeg med tre hunde, skal fandme også se mig for!!!

• #6   31. mar 2012 Havde Jarna med ind på strøget for et par måneder siden. gør jeg ALDRIG nogensinde igen! Jeg endte med at bære hende, der var alt for mange glasskår!

• #7   31. mar 2012 ÆV ja! Hvor kender jeg da godt problemet!

Er også træt af at folk ikke kan tænke lidt på andre end dem selv -for så klamt er det altså heller ikke -så tag da en ekstra pose om hånden imens eller noget....

Har selv en kæreste der ikke gider....når han lufter spørger jeg ofte "skal du ikke have hundeposerne med?" han vrikker bare fornærmet og lidt efter står jeg og stikker poserne i hånden på ham smiley Nu er han efterhånden ved at lære det smiley hihi

Ja for det er jo altså vores egen søn der risikerer at jokke i lortet når han er ude at lege, vi er ude at gå tur, handle eller lign-...
    Andres børn ligeså..og det er ikke en tanke jeg kan holde ud smiley
    Jokkede selv i en kæmpe lort da jeg var barn, og har ikke oplevet noget mere pinligt smiley Folk kan jo komme til skade i det smiley

Jeg ville ønske at flere også gad invitere til at smide hundeposerne i deres skraldespande, så man netop slipper for grimme uheld -jeg ser rigtigt ofte at poserne så bare bliver smidt rundt omkring eller bag en el-boks eller i hækken...Øh -og det gør det mere i orden så?
    "jeg har samlet lorten op -men smider den lige videre!"
    nej den holder sgu' ikke i min verden smiley
    Så må man tage en alm. indkøbspose med sig og bære poserne hjem i, hvis man ikke bryder sig om at gå rundt med lorteposen i hånden -det gør jeg -det er ikke anderledes end hvis man havde et par sko i posen -man ser ikke hvad folk bærer på og det hverken lugter eller noget...

Syntes mange er alt for hysteriske...

Åååha...nu fik jeg lige luftet lidt haha...Tak tak smiley

Inus M -respekt til dig -med pinden...det har jeg også prøvet, og folk gloede sku mærkeligt...men de ville nok have gloet vredt i stedet hvis de havde jokket i den i stedet smiley
    Godt nok vildt, det med din veninde -det viser jo bare hvor galt det kan gå smiley

• #8   31. mar 2012 uha ja og glasskår -vo bor i en lille by hvor hundelorte og glasskår er en plage uden lige...der er simpelthen glasskår allevegne...

jeg går og holder grundigt øje med hvor både min hund og søn går ...man kan ikke bare gå uden at kigge ned, for så skal man helt sikkert nok få trådt i et eller andet smiley

• #9   31. mar 2012 . Kat .

Jeg synes altså hellere man skal lade den ligge, end at smide en lortepose et sted.. så skal naturen klare nedbrydning af posen også, og det tager da længere tid... (her tænker jeg self. på når man ser poserne smidt i naturen)

• #10   31. mar 2012 Jeg er osse ualmindeligt træt af hundelorte. Og her hvor jeg bor, skal hunde åbenbart skide lige foran min bildør (altså i vores indkørsel/parkeringsplads),
    Jeg har mere end en gang fået slæbt hundelort med ind i bilen, og det er altså bare ultra-klamt at gøre rent bagefter:o(

Nu bor jeg i et lille landsbysamfund, så man skulle jo tro det var til at få stoppet, Men selvom jeg prøver at holde øje, så er det altså ikke lykkedes at fange synderen/synderne endnu.
    Har dog udleveret poser mere end en gang, når jeg har set folk være ved at gå videre efter hunden har skidt i andres indkørsler.

• #11   31. mar 2012 ashley -ja præcis...det er noget underligt noget at samle den op for så at kyle den et andet sted hen i posen :-s
    sgu noget underligt noget at gøre ....

• #12   31. mar 2012 Det er også en stor irritation her i bebyggelsen hvor jeg bor, ogdeter til trodsfor at vi har 4 hundetoiletter,standere med poser og skraldespandsat at vikan få posergratis hosgårdmændene

• #13   31. mar 2012 Altså for mig ligger det ulækre i at samle lorten op - ikke at gå med en sort hundepose der ER slået knude på smiley Så jeg forstår heller ikke det der med at smide posen.

I dag sked Alva to gange midt på Østerport st - (på vej hen til min moster, og på vejen hjem)
    tænk hvis jeg ikke havde samlet op, så havde de ligget dér midt i det hele endnu ! :s

• #14   31. mar 2012 ENIG
    Hunde ejer samle jeres lort op...

Jeg har selv 2 hunde, har altid 4 eller flere poser med på en gå tur. Vil ha nok poser med, man kan ik altid være sikker på de ik skider mere end en gang.

• #15   31. mar 2012 Vi bor i rækkehus i et større udlejnings komplex, og der ligger altid mindst 50 hundelorte foran vores have.
    Der er af boligselskabet opstillet hømhøm standere, med affaldsspand og gratis hundeposer, som tilmed er biologisk nedbrydelige. De står ved hver 50 meter allevegne, og bliver tømt hver anden dag og poser fyldes op.
    8 af vores 10 nærmeste naboer har hund, men dem ser vi alle jævnligt samle op, så det er folk som er ude på en længere lufte tur, som åbenbart ikke føler behov for at samle op så langt fra eget hus og have, vil jeg tro smiley

• #16   31. mar 2012 Hvor jeg bor vader og kører vi rundt i adskillige tons lort, gylle, grus, og jord... Det gør ikke noget og det har absolut nul konsekvenser for de stakkels bønder som jo har det så forfærdeligt at de får dispensation til at omgå loven... MEN hvis en hund ligger en dej på et fortov kan man jo tydelig se det afføder en stærk reaktion... Den ulige fordeling har jeg yderst svært ved at tage seriøs. Kunne jeg nøjes med en lort i indkørslen ville jeg nærmest være fristet til at invitere alle hundeejere i miles omkreds til fællesskidning i min gårdsplads

• #18   31. mar 2012 Jeg samler altid op hvis hunden laver på stier, fortove og andre steder folk går også selvom de nogle gange er så små så jeg skal lede efter dem i mørket :-)) men i skoven uden for stierne og på marker gør jeg ikke. Jeg går næsten hver dag i skoven omkring Hintsgavl og her samler nogle op og hænger poserne i træerne, det er svineri, de er jo i skoven lad hunden gå udenfor stierne så behøver de ikke engang samle op.
    Her hvor jeg bor er der en der lader sin løse hund skide i min indkørsel og næste gang jeg ser det, falder hammeren :-))
    Vi har en masse fine stier og grønne områder men der er fyldt med hundeefterladenskaber så jeg har mailet kommunen og bet dem stille skraldespande op ( der findes ingen ) men tror I jeg har fået et svar ? Nej.

• #19   31. mar 2012 ang. glasskår synet er for altid prentet på min nethinde.....en stor flot sct bernhard med en hulkende ejer, blod overalt omkring dem midt på strøget gågaden.....de havde fået assistance, men falckredderne kunne ikke komme tæt på, har tænkt om den klarede sig, mange gange siden.....jeg var på vej hjem fra arbejdet....

• #20   31. mar 2012 En dag hvor jeg stod ved et bus stop sted, flød det simpelthen med cigaret skodder og glasskår, men jeg ventede på bus valgte jeg så at tage 3 måneder gamle Charlie op på armen. I frygt for han ville træde i et glasskår eller spise et cigaretskodder. En dame spurgte mig så om jeg ikke var klar over min hund havde 4 ben, og det var så dumt ud med en hund på armen. Rystede bare på hoved af hende og sagde vil hellere de dum ud end min hund får skåret træde puderne op, eller hapser en skod og bliver rigtig syg

• #21   31. mar 2012 Ang hundelorte. Kan huske at mine forældre en gang satte et lille flag i en hundlort der lå på fortovet hvor vi boede. Det hjalp. Der kom hvert fald ikke flere pøller smiley

• #23   31. mar 2012 Jeanette, men måske var det en ide at man ændrede den lov så den bliver som man har i Sverige, da det er hundeejerens pligt at samle om. For som der rigtigt nok skrives så er der ikke mange hundelorter på de svenske gader( jeg har boet der i 15 år) Det kunne måske hjælpe så vi får flere ansvarlige hundeejere.

• #24   31. mar 2012 Lige meget hvad der står i loven, skal man bare ryde op efter sig selv!! Det skal da ikke være husejeres job a t ryde op efter andres hunde, der er også noget der hedder almindelig plig og høflighed, det kan jo ikke være rigtigt at villaejere skal tænke åhh nej når man kommer gående med sin hund..

Kommentér på:
hundelorte og uansvarlige ejere..!!!

Annonce