hundelorte og uansvarlige ejere..!!! {{forumTopicSubject}}
Endnu engang et bevis på at vi snart er omrumlet af idioter der ikke fatter at hvis man vil have hund så må man sgu også tage det ansvar der følger med..
Er selv plaget af andres hundelorte i min INDKØRSEL og i hækken!!! på en villa vej..!!!
Min hun skider kun i vores have og skulle den gøre det andre steder ville jeg til en hver tid samle op..
Det simpelthen så respektløs..
Hvad er det for et samfund vi lever i med alt for egoistiske holdninger efterhånden
og problemet lander hos os husejere som kan blive sagsøgt hvis nogen glider i ANDRES hundelorte på vores grund !!!
Tag jer nu sammen altså det ikke gift vores hunde skider ud.. med mindre i giver dem gift...
Det simpelthen for meget..
og jeg ved godt der er mange der helt sikkert samler op men helt sikkert også mange herinde der ikke gør, med så mange brugere her er..
Håber de får en dårlig smag i munden den dag de får kylet en i hovedet!!!
http://www.sn.dk/Hundelorte-flyder-paa-villavej/Ringsted/artikel/191343
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Samler også altid selv op.
feb 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 216
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
Jeg er så fræk så jeg i weekenden har tænkt mig at lave noget ved siden af mit "no shit" hunde skilt, hvor der kan hænge hundeposer på og så har jeg hentet to klister mærker i maxi zoo som der står på at man gerne må komme hundelorten i vores skraldespand..
Jeg vil 10x hellere have de kommer den derop - hvis de ikke vil gå med en pose hele vejen hjem- end at lade dem ligge...
Spændt på hvad jeg får af reaktioner.. Desværre er det de store hundes ejere der efterlader deres hundelorte her og det ikke særlig rart at ordne ukrudt hvor de har lagt eller jokke i en når man stiger ud af sin bil
sep 2008
Jeg er skrækslagen for alle de glasskår.. Fuldstændig enig!
sep 2008
Jeg med tre hunde, skal fandme også se mig for!!!
sep 2008
aug 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 133
Er også træt af at folk ikke kan tænke lidt på andre end dem selv -for så klamt er det altså heller ikke -så tag da en ekstra pose om hånden imens eller noget....
Har selv en kæreste der ikke gider....når han lufter spørger jeg ofte "skal du ikke have hundeposerne med?" han vrikker bare fornærmet og lidt efter står jeg og stikker poserne i hånden på ham Nu er han efterhånden ved at lære det hihi
Ja for det er jo altså vores egen søn der risikerer at jokke i lortet når han er ude at lege, vi er ude at gå tur, handle eller lign-...
Andres børn ligeså..og det er ikke en tanke jeg kan holde ud
Jokkede selv i en kæmpe lort da jeg var barn, og har ikke oplevet noget mere pinligt Folk kan jo komme til skade i det
Jeg ville ønske at flere også gad invitere til at smide hundeposerne i deres skraldespande, så man netop slipper for grimme uheld -jeg ser rigtigt ofte at poserne så bare bliver smidt rundt omkring eller bag en el-boks eller i hækken...Øh -og det gør det mere i orden så?
"jeg har samlet lorten op -men smider den lige videre!"
nej den holder sgu' ikke i min verden
Så må man tage en alm. indkøbspose med sig og bære poserne hjem i, hvis man ikke bryder sig om at gå rundt med lorteposen i hånden -det gør jeg -det er ikke anderledes end hvis man havde et par sko i posen -man ser ikke hvad folk bærer på og det hverken lugter eller noget...
Syntes mange er alt for hysteriske...
Åååha...nu fik jeg lige luftet lidt haha...Tak tak
Inus M -respekt til dig -med pinden...det har jeg også prøvet, og folk gloede sku mærkeligt...men de ville nok have gloet vredt i stedet hvis de havde jokket i den i stedet
Godt nok vildt, det med din veninde -det viser jo bare hvor galt det kan gå
aug 2011
jeg går og holder grundigt øje med hvor både min hund og søn går ...man kan ikke bare gå uden at kigge ned, for så skal man helt sikkert nok få trådt i et eller andet
sep 2008
Jeg synes altså hellere man skal lade den ligge, end at smide en lortepose et sted.. så skal naturen klare nedbrydning af posen også, og det tager da længere tid... (her tænker jeg self. på når man ser poserne smidt i naturen)
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Jeg har mere end en gang fået slæbt hundelort med ind i bilen, og det er altså bare ultra-klamt at gøre rent bagefter:o(
Nu bor jeg i et lille landsbysamfund, så man skulle jo tro det var til at få stoppet, Men selvom jeg prøver at holde øje, så er det altså ikke lykkedes at fange synderen/synderne endnu.
Har dog udleveret poser mere end en gang, når jeg har set folk være ved at gå videre efter hunden har skidt i andres indkørsler.
aug 2011
sgu noget underligt noget at gøre ....
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
sep 2008
I dag sked Alva to gange midt på Østerport st - (på vej hen til min moster, og på vejen hjem)
tænk hvis jeg ikke havde samlet op, så havde de ligget dér midt i det hele endnu ! :s
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Hunde ejer samle jeres lort op...
Jeg har selv 2 hunde, har altid 4 eller flere poser med på en gå tur. Vil ha nok poser med, man kan ik altid være sikker på de ik skider mere end en gang.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 272
Der er af boligselskabet opstillet hømhøm standere, med affaldsspand og gratis hundeposer, som tilmed er biologisk nedbrydelige. De står ved hver 50 meter allevegne, og bliver tømt hver anden dag og poser fyldes op.
8 af vores 10 nærmeste naboer har hund, men dem ser vi alle jævnligt samle op, så det er folk som er ude på en længere lufte tur, som åbenbart ikke føler behov for at samle op så langt fra eget hus og have, vil jeg tro
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Her hvor jeg bor er der en der lader sin løse hund skide i min indkørsel og næste gang jeg ser det, falder hammeren :-))
Vi har en masse fine stier og grønne områder men der er fyldt med hundeefterladenskaber så jeg har mailet kommunen og bet dem stille skraldespande op ( der findes ingen ) men tror I jeg har fået et svar ? Nej.
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
feb 2012
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 77
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
feb 2012
hundelorte og uansvarlige ejere..!!!