Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tankevækkende citat.
  • #1   28. mar 2012 Hvis det gjaldt Holly, ville jeg ende ved det mål, jeg havde bestemt mig for.
    Gjaldt der derimod Buster, kunne jeg ikke bestille andet end at spæne ud og ind af andre folks haver med tungen hængende ud af halsen.

• #3   28. mar 2012 Jeg ville ende inde hos naboen som har løse kaniner..
    Men før vi flyttede, kunne vi ende alle mulige steder. Om vinteren når sneen havde lagt sig, ente vi gerne foran div døre eller haver, hvor ræve/katte osv var listet ind.

• #4   28. mar 2012 Jeg er ret sikker på at Zoe ville trække mig glad og lystigt hele byen rundt , i sjove mønstre efter sære lugte .. og hun ville elske det.

Vi går tit "du bestemmer ture" men det er mest når vi først er kommet ud i skoven eller ned på hundemarken - Så følger jeg bare efter og opfordre hende til at gå forrest smiley

• #5   28. mar 2012 ... måske oppe hos min far eller nede hos min søster = godbider og kæl *G*

• #6   28. mar 2012 Hvis det var Lilly ville jeg ende ude midt i søen, hvor ænderne er.
    Hvis det var Silas ville jeg ende hjemme på sofaen efter meget kort tid smiley

• #7   28. mar 2012 tror vi ville blive stående foran døren så haha smiley Har en hund der er meget glad for at gå tur, men han rører sig ikke ud af stedet før jeg gør smiley
    Med lidt held for ham, ville han måske få mig hevet hen til hegnet ind til naboen, for at se på høns og glo på deres lille hvide spids-tæve smiley

• #8   28. mar 2012 Jeg vidste bare det var dig, der oprettede det her Mona! ;o)

Alva: I noget vand - sø, bæk, å, havet...
    Aifi: I parken, eller ingen vejne - med blikket vendt lige op mod mig, afventende "ordre".
    Jarna: I et krat - efter nogle fugle af en eller anden art... Eller et sted med mad. d:
    Waldemar: Foran en bil... Dumpap. xD

• #9   28. mar 2012 Bestemmer koen bliver det en meget sær tur.. Sidst han bare fik lov at vandre var vi omkring vænger med parcelhuse..
    - Han valgte at dreje FRA stien med havudsigt og græs.. til fortove så han kunne glo ind i folks haver og indkørsler *GG*

Ja.. Min hund er både have- og vindueskigger.. Den bedste underholdning er biler der parkerer/kører fra parkering, ikke fordi han vil hilse/med.. han står bare og glor! *GG*

• #10   28. mar 2012 Muf får tit lov at bestemme vejen.. Så ind imellem ender vi nede af nogle knap så benyttede stier i skoven, ja nogle ville nok påstå det ikke var stier- men hey, vovserne skal da også leve lidt smiley

• #11   28. mar 2012 Midt ude i vandet, han ville jagte måger..

• #13   28. mar 2012 For Reikis vedkommende ville jeg ende enten langt ude i en sø eller i hølene på en hare.

For Gaias vedkommende er jeg bange for vi aldrig rigtigt ville komme nogen steder -måske et par hundrede meter hen af fortorvet e.l. men hun vil altså helst have at jeg fortæller hvor det går hen ad;o)

• #14   28. mar 2012 Hvis Silje fik lov til at styre, ville vi løbe rundt hele dagen for at jagte sommerfugle.

• #15   28. mar 2012 Jeg tror at Watte og jeg ville blive kørt ned inden vi kom super langt. smiley

• #16   28. mar 2012 Hunden som linefører, hmmm, jeg tænker tornekrat, markløb og åndenød smiley

Hun ville uden tvivl finde nærmest mark, snøkke en hare op og glad slæbe mig med på jagt smiley

når hun så blev træt ville vi ende hjemme, på sofaen højlydt snorkende smiley

se det er en god Hunden tur *GG*

• #17   28. mar 2012 Jeg ville ende i Langbortistan og formentlig ville ingen høre fra mig igen da hverken Peanut eller jeg har en god stedsans.:-)))
    Godt citat forøvrigt.

• #19   28. mar 2012 stinne, jep så kan vi tage en kop kaffe, hvis dyrene kan sidde stille 5 min :-))

• #20   28. mar 2012 Ingen steder overhovedet har en følger som går enten bagved mig eller lige ved siden af.. Kan gå max 2-3 m væk for at snuse og så stadig holde øje med om jeg er der hvor hun forlod mig...

• #21   28. mar 2012 Med Kirk, tæskende rundt på fåremarken ved kirken og det er indtil han dør af at løbe rundt om dem.
    Blue ville vi bare stå stille på stedet, han ville ikke fatte det hehe

• #22   28. mar 2012 Jeg ville komme godt rundt i verden og have masser af tid til at se alle mulige, og umulige, seværdigheder...
    Der ville uden tvivl være masser af indlagte pauser... en lille lur hist og pist og så eller lappe videre... Måske en kop kaffe i Canada sammen med et par andre herfra.
    Tror turen ville blive rigtig spændenede!
    :O)

• #23   28. mar 2012 smiley

Jeg tror ikke, vi ville komme så langt *GG*

Jeg tror, vi ville lægge ud med jogger's pace de første 100-150 m i zigzag for at markere samtlige blomsterkrukker, små buske, prydplanter, skraldespande, en flagstang, et reklameskilt, et trafiklys og kaboom så mødte vi en bil smiley

Så godt det ikke er ham, der bestemmer smiley

• #24   28. mar 2012 med 60 KMT efter en hare

• #25   28. mar 2012 Sarah

Så mødes vi til en kop kaffe på den anden side af regnbuebroen. smiley

• #26   28. mar 2012 Bonzo - Ved samtlige træer i hele verden så man kan tisse på dem og vise man bestemmer.. smiley
    Nima - Få meter ud, så stå stille og glo indtil man bliver skræmt af et eller andet og så hjem med det samme.. Hun er en kylling..
    Kura - Vi ville stå stille indtil jeg tog første skridt og så ville jeg ellers bestemme hvorhen uden problemer..

• #27   28. mar 2012 Det er en aftale, Søster smiley

Så kan drengene lege *GG*

• #28   28. mar 2012 Vi ville bruge ca halvanden time på at vade rundt i folks haver og lege med deres hunde, i skoven, og på diverse stier, inden Balto ville blive træt og begynde at tøffe hjemad for at lægge sig på tæppet ved vinduet og bare snorksove resten af dagen...

• #29   28. mar 2012 Rødtop ville besøge samtlige huse hvor døren var åben og tigge kæl og godbider,,,har hun faktisk gjort på en ferie til Sjælland, hvor vi skulle gå tur fra kolonihaven...flovt for snoreindehaveren, MIG......

• #30   29. mar 2012 Laaaaangt ude på marken ;oP

• #31   29. mar 2012 Jeg ved ikke hvor vi ville ende henne... men det ville være der rasende hurtigt *GG*

Hunden ville stikke snotten i jorden og følge hvad der nu følges kunne....

• #32   29. mar 2012 Med Batman... samme sted som søster og sarah...

Med Aida... ved det nærmeste muse/rottehul hvor vi ville vente og vente og vente til kræet kom op... og derefter... who knows

Med nemo... ved det nærmeste sted der dufter mest af maaaaaad!!!

• #33   29. mar 2012 Det der laaaangt ude på marken var Blis, med Tobi ville det foregå stille og roligt, snuse - lette ben, når han blev træt af det, så ville han kigge op på mig med et spørgende blik om vi ikke snart skulle vende hjem igen ;o)

Kommentér på:
Tankevækkende citat.

Annonce