620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

"smag" kan ændres.... "smag" kan ændres....

Har altid sagt, jeg aldrig skulle have en sort, eller langsnudet hund....

Sjovt nok er jeg endt op med begge dele på en gang *G*

Men når Floyd står i solen midt på plænen og "skuer" ud over det hele, så er han sgu noget af det smukkeste smiley

Sjovt som man pludselig kan vænne sig til noget helt andet

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "smag" kan ændres....
  • #1   27. mar 2012 Hmmmm jeg ville ønske, at jeg kunne ændre "smag".. smiley

Men hvor er det dejligt at du er blevet så glad for ham... det har du fuldt fortjent smiley

• #3   27. mar 2012 Jeg glæder mig til at se når han er "voksen", så hans lange myndeben er væk.

Vi har stadig vores "kampe", men håber da jeg "vinder" dem til sidst smiley

• #4   27. mar 2012 vi har altid sagt vi ikk sku ha andet end schæfer.men manden fik sygdom i ryggen og pludselig ku vi ikk gøre det en schæfer kræver.derfor sku vi finde en lille hund og efter mange undersøgelser faldt valget på schipperke.når vi nu kikker på vores lille hund er vi bare superglade selvom han er lille og ikk en schæfer

• #5   27. mar 2012 Kan du så ikke gøre mine forældre helt pjattede med sbt? smiley

• #6   27. mar 2012 Mine forældre skulle aldrig have schæfer, aldrig! De var til Labrador, thats it. De kunne ikke se hvad jeg så i disse hunde. (Jeg har haft Schæfer i lidt over 5 år)

Da Zenta (Min første Schæfer) var 4 år gammel fik mine forældre deres første Schæfer. De har nu en Schæfer og en Labrador. De har allerede nu sagt at når Labradoren ikke er der mere, skal de have en Schæfer mere smiley Heh

Sjovt som de har ændret sig. Min mor var faktisk bange for Schæfere da jeg fik min første.

• #7   27. mar 2012 Og Rene, du har om nogen fortjent det, dejligt du er så glad for ham, han er en smuk hund smiley

• #9   27. mar 2012 Vil give jer ret en flat, er en super smuk og adel hund og se på. har altid synes sådan nogen hel farvede hunde er en smule kedelige!! Men nu har jeg mange gange støt på en smuk smuk opdræt/avls klasse tror kennel hedder Caci´s eller noget i den dur, hold da op nogen smukke hunde og bare som de står der og ser super glade ud og elsker og pleese deres ejer smiley fedt og se...

• #10   27. mar 2012 Der er da ikke noget så smukt som en sort hund smiley :) smiley

• #11   27. mar 2012 Jeg har altid ville have store hunde, og det har jeg altid haft. Nu er det små hunde resten af livet. smiley Max 10 kg.

• #12   27. mar 2012 Jeg har ind til for et par år siden synes at boxere var grimme. Nu står racen på en delt 1,plads over mulig nr. 3 hund.

• #13   27. mar 2012 Ja smag kan ændre sig meget ;D

Før jeg fik hund, sagde jeg altid at små hunde, var grimme tæppetissere og det havde intet med rigtige hunde at gøre. Og da min mor viste mig en Cavalier, som min stedfar havde, synes jeg det var noget af det grimmeste jeg til dato havde set.

Så fik jeg min stedfars hund og jeg er nu total forelsket i Cavalieren og self også mange andre små tæppetissere *GG*

• #14   27. mar 2012 Hehe ja han er sgu smuk din dreng Rene :-))

Jeg har også altid sagt jeg skulle have en hund der var så stor man kunne klappe den uden den væltede, så fik jeg en cavalier og ja jeg var solgt nu er jeg på den anden og kan ikke forstille mig mit hjem uden :-)))

Men elsker også min smukke mynde tøs :-)) Så en dag sniger der sig nok en Saluki ind oven i :-)))

• #15   27. mar 2012 Du har vel bare set lyset. smiley

• #16   28. mar 2012 Jeg kender det - Jeg skulle aldrig have en hvid hund - min første whippet var hvid, og selvfølgelig jordens smukkeste.
    Jeg er holdt op med at sige aldrig, når det gælder hunde smiley

Han er ved at blive en flot fyr ham Floyd smiley

Kommentér på:
"smag" kan ændres....

Annonce