{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Er det et tegn på smerte? - Endnu en update {{forumTopicSubject}}

Lavede for en lille månedes tid siden de her tråde:
http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=503304

http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=503589

Og tænkte at jeg lige ville komme med endnu en update til dem der har fulgt med.

Sitta reagerede desværre ikke som håbet på de smertestillende hun fik i 10 dage.
Jeg holdt hende i ro som en bruger forslog, sørgede for at hun var puttet godt ind i tæpper når hun sov, men hun viste desværre stadig tegn på at have ondt.
Det var tydeligt at mærke at hun betstemt ikke var tilfreds med at blive holdt i ro, og hun gik og var lidt småsur hele tiden.

Nu er der jo så gået en lille måned, og jeg synes desværre at hendes smerter bliver værre og værre, på trods af at jeg holder heneds aktivitet på et minimum.

Det er endda blevet så slemt at hun et par gange er kommet med med smerte hyl fordi at Kashmir er kommet til at ramme hendes dårlige hofte.
Den ene gang gjorde det så ondt på hende at hun sad med kæmpe store pupiller og rystede bagefter :O(

Jeg har besluttet mig for at få taget billeder af hendes hofter og lænd, og skal til dyrlæge med hende på tirsdag kl 11.
Dyrlægen har lovet mig at han kun bedøver hende let, samt at han er sikker på at det ikke vil kunne påvirke den evt hjerneblødning som har gjort at hun stadig døjer lidt med hendes lammelse i ansigtet.
Og så har jeg fået lov til at blive ved hende mens det hele står på.

Jeg er simpelthen så nervøs for resultatet!
Min far har været så utrolig dejlig at tilbyde mig at jeg måtte låne pengene til dyrlægen af ham, men mod at hvis resultatet af billeder er dårlige, så skulle jeg love ham at tage et fornuftigt og voksent valg, uanset hvor ondt det kommer til at gøre.

Så nu er der ikke andet at gøre end at krydse fingre for at hendes hofter ikke har det alt for skidt.Synes godt nok at der lang tid til på Tirsdag :O(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det et tegn på smerte? - Endnu en update
  • #1   22. mar 2012 Pyha altså smiley
    Masser af varme tanker din vej !


  • #2   22. mar 2012 Mange tak Bella, det varmer..

  • #3   22. mar 2012 Mange tanker, det er så hårdt den slags :s

  • #4   22. mar 2012 ØV smiley
    Varme tanker, og cyberkram...
    Krydser fingre!


  • #5   22. mar 2012 Jeg ved at du holder rigtig meget af Sitta.............Derfor forstår jeg så heller ikke at du har kunne se på at hendes smerter er blevet værre og værre i løbet af den sidste måneds tid. Pillerne du fik med hjem til ti (!!) dage, virkede ikke- ergo må stakkels Sitta have rigtig mange smerter.
    Jeg ved godt at man ikke er meget for at give slip på dem man elsker- men det at elske en hund (eller menneske), handler om, ikke at være egoistisk.
    Er det ikke ren egoisme at holde liv i en dejlig hund, der har givet en så meget, når den har SÅ mange smerter, som du beskriver ?
    Og jeg undskylder på forhånd, at jeg ikke skriver det du sikker ville ønske at jeg skrev.


  • #6   22. mar 2012 Øv tænker på jer og krydser poter og fingre .

  • #7   22. mar 2012 Varme tanker, og kan godt forstå du vil vide nøjagtigt... men du skal også være forberedt på at de svar du får kan være af en sådan karakter, at du skal tænke på hunden og det liv den elsker....
    En ting er at de kan blive begrænsede pga alderdom og slid og får nogle år med ren hygge, men med smerter oveni er det jo ikke rart...


  • #8   22. mar 2012 Puha Karina smiley

    Jeg er ked af, at der ikke rigtig er noget, der har virket.

    Jeg krydser fingre for at det ikke er et grimt resultat på tirsdag.


  • #9   22. mar 2012 Åhh smiley

  • #10   22. mar 2012 Lisbeth, og Ashley: Mange tak for jeres tanker og cyberkram

    Lea:

    Du skal ikke undskylde for det du skriver, jeg er faktisk helt enig med dig.
    Jeg er ked af at jeg ikke har fået taget de billeder af hende noget før, men tror at jeg ubevidst har udskudt det af frygt for hvad resultatet bliver. Og jo i bund og grund er det utroligt egoistisk af mig, men for pokker hvor er det svært når hunden 90% af tiden er glad og smilende :O( Men igen, så ved jeg også godt at det ikke er nok at hun er glad 90% af tiden, hun skal være glad hele tiden.

    Jeg har bare så svært ved at skulle forestille mig et liv uden min gamle pige. Vi har været så meget igennem sammen, og jeg kan med hånden på hjertet sige at hun flere gange har redet mit liv når jeg har været nede i det dybeste sorte hul.
    Men der er selvfølgelig lige præcist det der for alvor gør at jeg skyler hende en værdig afsked.

    Mamma:
    Mange tak, er desværre bange for at vi får brug for alt hvad der krydses kan.

    Hanne:
    Jeg har lovet Sitta (og min far) at hvis det står så slem til med hendes hofter/ryg at jeg ikke vil kunne rette op på det med noget svømning, så er det slut.
    Hun skal ikke rende rundt med flere smerter, det kan jeg simpelthen ikke byde min pige.
    Bliver resultatet det jeg frygter, så vil hun få nogle skønne dage herhjemme sammen med en masse mennesker hun elsker rigtigt højt, og så kommer dyrlægen herhjem og giver hende det sidste stik.

    Jeanette:
    Rigtigt mange tak, det har vi brug for.



Kommentér på:
Er det et tegn på smerte? - Endnu en update

Annonce