Kig godt på disse poter.. {{forumTopicSubject}}
det er nemlig meget specielle poter.
(link fjernet)
De kan nemlig ikke tåle at gå tur langs vejen op til tanken. I tænker sikkert - ligesom min "mor": sikke noget pjat, men det er faktisk sandt..
Her til aften bestemt "mor" at vi skulle gå en ekstra aftentur. Juuuuhuuu tænkte jeg og sprang ud af min seng og ud i bryggerset og stod klar. Selvfølgelig var jeg klar selvom kl.var 01.
Vi gik ud til bilen, men hov hun tog kun snorene.. hun åbnede ikke burene.. mh så måtte turen gå i skoven nede for enden af vejen. Det er ellers der vi går på morgentur..men ok jeg gik med.. men nej vi gik den anden vej.. OH NO!! Så ville hun gudhjælpemig have at jeg skulle gå tur langs vejen!! I SNOR!! sig mig engang hvad havde hun tænkt sig!! Troede jeg engang for alle havde fået forklaret hende det for et par måneder siden og siden har hver aftentur da også gået ned i hundeskoven..men så måtte vi jo tage den igen. Hun trak og skubbede mig det meste af de 2 km --slog virkelig bremsen i!! så skulle man jo tro hun forstod budskabet så da vi kom hjem til vejen og hun tog den forpulede lortesnor af mig løb jeg hjem for fuld firspring og stillede mig klar ved bilen med poterne på kofangeren: SÅ KAN VI GODT KØRE I HUNDEFOLDEN "MOR"! og så gik hun bare ind!!
MENNESKER!! De er håbløse at opdrage på! Hun må da kunne forstå at dronningepoter som mine ikke er skabt til gåture langs vej - I SNOR!!!!
Nogengange tror jeg bare jeg burde omplacere hende "mor" man må kunne få en udgave der er lidt kvikkere.. men så alligevel..
Frustrerede hundehilsner
Nova.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
Et godt tip, næste gang hyler du bare op, så alle folk tror, din mor har slået dig, så skal du nok få din vilje
Potedask fra Keiko og Namie
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg ved lige hvordan du har det. Herhjemme bliver jeg også slæbt rundt på stier og villaveje, når nu jeg altså hellere vil i skoven *suk*
Mange hilsener
Luna
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Nåh, far kan også godt være lidt tung i rumpen, men det siger vi ikke højt - må hellere holde os gode venner med ham.....
Nå der var også andre hunde dernede, men ham schæferen har vi altså drømt om hele natten, suk!
idag er mor hjemme, mon ikke vi kan lokke hende med på stranden? For de der ture i snor her i nabolaget, dem gider vi ikke!!!
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.167
jeg ville ringe til dyrenes beskyttelse. Din moar burde da kunne se at med de smukke prinsesse poter kan man ikke gå på fortovet rund naboerne, HALOOOO, går prinsesse Mary måske rundt mellem pøblen - nej vel, når man har format som du , jeg og prinsesse Mary så skal man også behandles sådan.
Håber din moar læser dette :-))
HIlsen Peanut
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
Held og lykke med det.
Potedask fra Charlie.
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.460
Men takker for den store forståelse af mit problem, det er utroligt hvad de mennesker nogengange tror de kan byde os hunde.
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.460
Kig godt på disse poter..