Verdens mest pinlige gåtur.... {{forumTopicSubject}}
Idag var Chewie enooormt anstrengende på vores gåtur.
Det var virkelig som om al træning var blevet forvist til et eller andet sort hul i hans hjerne !!
Han gik pænt på plads, når han blev bedt om det, men hoppede ellers fuldstændigt umuligt rundt 5 sekunder efter...og jeg må da også indrømme, at min tålmodighed kom på en kæmpe prøve flere gange undervejs.
Det hele var faktisk lidt pinligt, når man går rundt der med en fuldstændig kropumulius, der gør flere gode forsøg på at flå armen af en...og jeg tror også, at han var billigt til salg op til flere gange undervejs.
For at det så ikke var nok, så tog han den på et tidspunkt for fuld skrue lige ind i mine ben, hvilket medførte, at jeg var ved at falde og, at jeg fik jokket ham med 100+ kg. over den ene pote og han naturligvis hylede op så alle i miles omkreds vendte sig om og gloede ondt på mig(klart jeg har for vane at trampe min hund ned med vilje )
Må erkende at jeg et øjeblik tænkte, at så kunne han sateme lade være med at blande sine plader sammen med mine *rødmer*
Hilsen et meget træt hjemvendt medlem af fumlegænger-banden !!
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
Man føler sig som den værste ejer nogensinde, og man skynder sig self at sige undskyld og ae vovse.
- Jeg ved, at han ikke har taget skade af det, men alligevel er det noget så synd, når man kommer til at træde på deres poter ):
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Og må give dig ret i at han bare kunne lade værre med at sætte sine poter der hvor dine fødder skulle være ;O)
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Chewie har sovet stort set siden, så om ikke andet fik han brugt en masse energi *lol*
OG pladen fejler intet - blev tjekket med det samme
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Kender godt det der med at træde på hunden, det har jeg også gjort flere gange - Totalt pinligt, når hunden hyler op ;o)
jun 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 90
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Så jeg føler virkelig med dig. Men dejligt at høre at i er blevet gode venner igen. :o)
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 159
Han er godt nok en smuk Basse,
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Men vinden taget i betragtning var han rent faktisk et lille englebarn på frokost turen i dag..
(måske skyldes det at han havde brugt så meget energi på morgenturen hvor han i vild kamp med en pind fik virklet sig ind som en rullepølse i vores 12 m lange line og måtte have farmand til at befri ham
mar 2009
Eneste problem er at "farmand" går rundt med nyopereret albue og ikke kan gå med ham, når han teer sig...så vi har måtte ty til en EasyWalk(købt idag), til når "far" og Chewie skal ud og gå tur sammen.
mar 2009
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Nok derfor vi elsker dem så højt! ;oD
Verdens mest pinlige gåtur....