924 visninger
|
Oprettet:
Eukanuba junior købes straks - hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej vores lille hvalp vi købte igår mangler noget fodder af mærket Eukanuba junior/small da den mave er slået i stykker pga. nyt fodder og den er helt afkræftet..
Opdrætteren lovede at tage noget fodder med til den så den kunne klare sig men det havde hun glemt så vi står i en lidt svær sitiuation..
er der nogle i en radius af 30 km fra Holstebro vi kan købe bare lidt piller af.. ?
Vh. René Jørgensen
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
maj 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 1.634
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 19
Den forrige ejer fodrede den med de piller så den skal have de piller så må vi vende den til det andet vi har købt.. men nu skal den have de piller for den har det virkelig dårlig.
Katrine G *holstebro *
du er hurtig som altid go idé vi ringer straks
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 192
mar 2005
Vi prøver lige at ringe rundt til dyrelægerne
har du et nr vi kan kontakte dig på hvis de ikke ligger inde med noget fodder ?
mar 2005
Hvordan kan vi få fat i Bonnies dyrecenter.. vi har ringet til foretningens telefonen men der er ingen henvisning ?
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Håber det lykkedes Jer - ellers kan I bare ringe.
jan 2006
mar 2005
Det er lidt svært at fortsætte med det når vi intet har.. vi købte noget i vejle da vi fik afvide hun havde glemt det fodder hun som lovet skulle tage med til os...
Der fik vi afvide det var det bedste fodder de havde til små hvalpe (altså det vi købte)
Men min mor er kørt ned til Anette nu efter nogle piller så må jeg tage mig af hunden
jan 2006
http://www.iamscruelty.com/feat/worldweek/
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 85
De fleste kennelfolk bruger jo kun det bedste til deres dyr...Eller det de mener er det bedste....
Hvad landtidsholdbart er det sprøjtet med?
Er det foder som ikke er?
Hilsen en nysgerrig Heidi.
jun 2006
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 242
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 85
Tak for svaret eller svarene :-))
Det jeg har undersøgt er, at Eucanuba er varmebehandlet og at det hører under de samme laboratoier som eksempelvis Royal Canin...
Men jeg syntes, at det er svært, for jeg spiser også konserves og det er jo også behandlet og langtidsholdbart...Hvor langt skal vi gå?
Jeg hader dyreforsøg, men hvor kan vi sætte grænsen?
Næsten alt er testet på dyr..Den samme organisation som har udgivet optagelsen, de er også imod mælkedrikkere og enorm mange andre ting....
Medicin er testet på dyr, kosmetik, rengøringsmiddel, visse fødevarer, sæbe...
Næsten alt vi har i vores husholdning....
Jeg tror, at det handler om hvad man hælder mest til, for jeg er sikker på, at en Royal Canin "hader" kan komme med en masse sure argumenter imod lige nøjagtig det produkt...
Det er svært at finde holdbare kilder, jeg syntes, at det er svært at finde objektiv information på næsten alle produkter, for de fleste har et motiv...Så jeg tror, at det bedste for os hver især, det er at købe det vi har det bedst med og som vi kan forholde os til.
Venlig hilsen Heidi.
Eukanuba junior købes straks - hjælp