916 visninger
|
Oprettet:
Vægt på GD hvalp {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Min GD tæve på 3 mdr vejer nu 15 kg. Hun har taget 6.5 kg på i den måned jeg har haft hende. Hun trives fint med blank pels, livlig, sund og rask og lige som en hvalp skal være. Jeg er dog lidt bekymret for om hun nu vejer det hun skal. Hun virker lidt mager over ryggen og hoften. Jeg ved godt at tilvæksten er betinget af flere ting men efter diverse skemaer er hun vægtmæssigt i underkanten. Nogen der har en guideline på dette?
Ønsker go dag til alle
Mic
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Har hun masser af appetit? Hvor mange gange om dagen får hun mad?
Og hvad spiser hun?
Hvis hun har taget 6,5 kg. på siden hun blev 8 uger, har hun også vejet noget for lidt, da du hentede hende. Så at hun er i underkanten er i hvertfald ikke din skyld.
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8
Ca 4 dl Bozita Robur hver gang og hun spiser op næsten hver gang.
Middagsmåltidet suppleres ofte med rå gnaveben, et griseøre, rå hjerte o.l. hvor der så skæres lidt ned på tørfoderet.
Aftensmåltidet blandes ofte med ris, fintsnittede grøntsager som kål, gulerødder og æble, lidt rapsolie og hvisløgsgranulat samt et neutralt surmælksprodukt så det bliver omkring 8 dl aftensmad.
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8
Var også lige hos dyrlægen til revaccination. Han sagde hun så meget fin ud og alt er som det skal være. Hun vejer 16 kg iflg. dyrlægens vægt, så det er super fint. Så nu nyder jeg bare at se kræet vokse med eksplosionsagtig hast og glæder mig over den skønne, dejlige hund jeg har fået
Men vildt at man næsten kan se hende gro altså.........Det virker som om når hun rejser sig fra hundekassen og strækker sig så: trylle trylle trylle så er vi lige vokset 10 centimeter.. Skønt
Go dag og go weekend til alle
Vægt på GD hvalp