{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til renlig hund
  • #2   4. mar 2012 Ja det er jo ikke så mange oplysninger du kommer med, men hvis hunden er helt renlig når du er hjemme, men totalt urenlig når du forlader den, lyder det jo som et alene hjemme problem. Hvis den er angst kan det sætte meget gang i tarmfunktionen så den simpelthen bare skal af med noget. Men lidt flere informationer ville gøre det lettere at pege på problemets rod.

• #3   4. mar 2012 jamen fik ham for nogle dage siden , og han sku være 6 måneder .
    men altså jeg har være væk i små portioner fordi han skal lære og være alene da jeg arbejder 8-9 timer om dagen , men når jeg lufter ham udenfor skal jeg være ved ham eller piver han ,
    og efter som jeg forstod på dem jeg hentede ham ved var han renlig , men okay der var os andre så han var aldrig alene ,

håber det var nok oplysninger , smiley

• #4   4. mar 2012 starte renlighedstræning forfra, ned med ham inden du går, sørg for at han får gjort sig færdig.
    Når du såskalgå giv ham et eller andet godt, vær kun væk 15-30 min.
    De første par gange

• #5   4. mar 2012 lukker ham os ud i haven rimelig tit men der laver han heller ikk noget , det kun når jeg ikk er hjemme det hele går igang :S

• #6   4. mar 2012 Sørg for han er færdig før du går - jeg ved fx at har Vega ikke skidt til morgen, SKAL det gøres før jeg går, ellers kommer hun enten til at holde sig længe eller også gør hun det på gulvet.

Vi har radioen tændt når vi ikke er hjemme, og når vi går, får hun sådan en lille tyggepind og sin aktivitetsbold med godbidder ved siden af, så hun får noget afledning der stimulerer hendes hjerne så hun bliver træt og kan sove smiley

• #8   29. mar 2012 hej vi har fået en goldenretiver hun er 4 mdr. nu hun lystre godt en har et problem med hendes tisseri hun tisser når hun bliver kælet og leget med og tisser når hun får skæld ud er det normalt at tæver er længer tid om at blive renlig og hvad skal jeg dog stille op kærlig hilsen mette

• #10   30. mar 2012 hun ved hvad nej betyder helt sikkert og de komandoer vi bruger er en bestemt tone og når hun gør noget godt for hun rigtig meget ros med lidt overdrævet glad stemme . 1000 tak for svaret håber det hjælper jeg vil gøre alt for det

Kommentér på:
Hjælp til renlig hund

Annonce