{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor er det ærgerligt
  • #1   2. mar 2012 Desværre er Huskyerne gået hen og blevet en moderace. Sikkert grundet deres smukke udseende og så går det jo galt.

• #2   2. mar 2012 Ja når nogle racer bliver forbudte, så går det ud over andre racer - man bliver ked af det, når man ser sin race skamavlet:-(

• #3   2. mar 2012 :o(

• #4   2. mar 2012 Jeg syntes det er ganske forfærdeligt, også fordi en husky jo normalt ( egen opfattelse) knytter sig tæt til alfa i huset. og tvivler stærkt på deres evt. racekendte unoder bliver bedre af at blive rykket rundt på . Medmindre sidste køber i særdeleshed kender til racen og har længere varende trænning i problemløsning.

• #5   2. mar 2012 Men mon ikke moden med huskyerne går lidt hurtigere over end moden med muskelhundene? Huskyerne er jo noget specielle ,og får det ikke nok motion og aktivering, så kunne jeg godt forestille mig at de bliver lidt for besværlige.

• #6   2. mar 2012 Folk køber hunden pga. udseendet, og får sig et alvorligt chock når den søde hvalp rammer lømmelalderen. Racen er elendig til at være alene hjemme, og køberne har bare ikke sat sig ind i tingene overhovedet. Desuden vælger mange avlere ikke at informere korrekt, fordi de bare skal tjene penge.
    Vi græder også indeni med alle de unghunde, der skal videreformidles konstant. Racen er kun for de få. Dem, der ønsker at leve livsstilen med slædehund.

• #8   2. mar 2012 Ork nej Pelsdyret... Vi har mødt SÅ mange, som bare vil have hunden, uden at vide noget somhelst.

• #9   2. mar 2012 Ja.. Det er virkelig træls og hjerteskærende at se.. Og alle de blandinger med huskyen der også bliver lavet på kryds og tværs uden tanke på, hvad der kommer ud af den anden ende :-(..

Jeg synes at Huskyen og Malemuten er så SMUK en hund, men jeg ved med mig selv, at det ikke er en type for mig.. Hvis så bare andre folk ville sætte sig ind i racerne, ville de også vide dette smiley

Der sker det samme med GDen.. Der er omplaceringer og hvalpe alle vegne.. Og det er endda en nem hund i forhold til en Husky. Generelt tænker folk sig altså ikke om..

• #10   3. mar 2012 Roadrunner: Helt enig, ind i mellem virker det som om at de seriøse opdrættere er i voldsomt undertal.

Kommentér på:
Øv hvor er det ærgerligt

Annonce