{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

hunde-mode/modehunden {{forumTopicSubject}}

chihuahua har jo længe været mode hunden... men kan se på markedet at det er fyldt med hvalpe og prisen er blevet lavere og lavere, og efterspørelsen er jo nok ikke så stor på disse hunde mere...
jeg har selv en mops og haft i 5 år, da jeg købte hende var racen længe ikk så populær som nu!

hvad mener i? hvilke hunde er inde for de unge at købe? eller er hunde-dillen ved at dale...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde-mode/modehunden
  • #1   27. feb 2012 Politiken siger chihuahua, coton de tulear og fansk bulldog.
    http://politiken.dk/tjek/penge/dinepenge/article1546143.ece

Men i DKK er labrador vist stadig DK's mest solgte hund. smiley

• #2   27. feb 2012 Jeg oplever ikke rigtig noget hunde mode pt.. Her i området er børn blevert moderne, synes alle får dem, konstant smiley Børn er det nye chi ?

• #3   27. feb 2012 Hehe holder med Team Diva, i min omgangskreds er det også børn der er den nye dille smiley (mon det har noget med den stigende alder at gøre??!!)

• #4   27. feb 2012 Hej Mopsemor smiley Ja jeg har jo ikke været her så længe, men vil da lige give mit besyv med smiley
    Har selv kigget længe på hundehvalp og var og er selv helt syg med den Franske Bulldog, syntes også markedet var ved at revne med den race, syntes den virker som en meget alsidig hund og så er den jo også til at have i en lejlighed. Endte dog med en Dværg Schnauzer, da min mand ikke kunne li den Franske. Den er der til gengæld ikke så mange af. Men syntes jeg ser den Franske alle steder smiley Mvh Anne

• #6   27. feb 2012 jeg tænker også prismæssigt, for bare 2 - 3 år siden kunne man ikke komme i nærheden af en chihuahua m stamtavle under 10000 kr og i dag kan man jo finde dem til 5000 - 7000 kr, det må jo også hænge sammen med hvor stor efterspørgelsen er... for hvis de blev revet væk var der jo ingen grund til at prisen blev sat så langt ned...! - og ja tror også medierne har en rigtig stor del i det, i hvert fald med chihuahuaén....

Kommentér på:
hunde-mode/modehunden

Annonce