1.867 visninger
|
Oprettet:
Hundefoder + dyrevelfærd? Hvilket?? {{forumTopicSubject}}
Jeg mindes at jeg engang læste på Olivers hjemmeside, at deres kylling kom fra fritgående kyllinger, deres æg var fra fritgående høns osv. men dét kan jeg ikke længere finde på deres hjemmeside Husker også at have læst det andre steder - var det Ziwipeak hvor kødet også kom fra fritgående dyr?
- nå men jeg leder altså efter noget hundefoder som jeg kan købe med god samvittighed; det skal være kornfrit og gerne noget der minder om TOTW, Wolfsblut etc.
Har I forslag? Fortsat god dag.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.818
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 54
Lise-Lotte, dansk er helt klart et plus, men desværre ikke garanti for at dyrene har levet optimalt. Men der er helt klart andre fordele ved at det er et dansk produkt.
Lise, mente det nok - desværre synes min hund det er kedeligt at spise
Kathrine, tak for info - Cille klør sig desværre af deres foder pga. det høje proteinindhold så dét er også udelukket
Jeg må lede videre !
maj 2008
Følger: 1 Svar: 16
Nu bliver foderet produceret i Danmark så man kan ikke længere sige det samme. men det skriver de heller ikke længere på hjemmesiden.
Der er bare blevet et andet foder ... desværre
maj 2008
Følger: 1 Svar: 16
Hvor kommer råvarerne fra?
Vores råvarer er altid i den bedste kvalitet og for at sikre dette, leveres enkelte ingredienser fra forskellige steder helt afhængigt af årstidernes skiften og tilgængelig.
• Havren kommer fra Danmark
• Frisk og frossen lam kommer fra Danmark, Norge og Island
• Frisk og frossen kylling og laks kommer fra Danmark, Norge, Tyskland og Polen
• Frisk og frossen laks kommer fra Danmark, Norge og Polen
• Lakseolie kommer fra Norge og Danmark
• Lammemel kommer fra New Zealand og Norge
• Fiskemel kommer fra Danmark
Hundefoder + dyrevelfærd? Hvilket??