853 visninger
|
Oprettet:
Hvilket foder ville I vælge ? {{forumTopicSubject}}
Der hvor jeg købte Pelle gav de ham noget foder købt i Super Brugsen. Det får han stadig men jeg synes ikke rigtig han vil det. Om det er pga. han ikke kan li det eller fordi han ikke gider spise kan jeg ikke finde ud af. Han spiser lidt af det men så virker det som om han har for travlt med alt mulig andet.
Overvejer at skifte foder. Ved ikke om jeg skal vælge Royal Canin, Hills, arion eller noget helt andet. Skal jeg købe en kæmpe sæk eller starte med en lille pose ? Den store er jo billigere kilo mæssigt.
Hvad ville I vælge ?
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
ellers køb over zooplus.de, der køber jeg orijen, det er billigere end i DK
men jeg har ikke prøvet deres hvalpefoder
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
dyrelægen synes at så længe de er sunde, fine tænder og fin pels så er det ikke noget problem.
der udover får de vådkost. som kommer både fra dyrehandlen og dyrelægen... det er forskellige mærker vi bruger..
Vi har ikke råd til de finere mærker da vi begge lige pt er uden jo, og har 2 hunde og 2 katte. men ellers har vi fodret med: EUKANUBA
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 225
Skiftede så til Royal Canin og det spiser hun. Og selv om hun ind i mellem går fra fodret så er hun stadig i fin huld, hvor jeg syntes hun hurtig tabte sig med det billige.
Men prøv dig frem, snak evt med din dyrhandler el dyrlæge om foder prøver. ;o)
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
jeg fodrer med blandet kost, men af tørkost giver jeg Kingsmoor Pure (puppy til hvalpen)
derudover kan du jo give fx råt, hvis du falder over gode tilbud...
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 35
Vi er startet med Acana, som jeg kun kan anbefale.. V har mange mindre problemer med mave, røde poter, snøvlen osv efter vi er skiftet. Det indeholder INGEN kornprodukter, majs eller andet som kan give allergiske reaktioner, og Benzo elsker det. Der er desuden flere varianter, så man kan variere det lidt.
Vi har tidligere fodret med Olivers, Royal Canin (racebestemt foder) og Eukanuba, men intet har været så godt som Acanas
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.252
Og min svigerindes to Cavalier'er (kan se at du også har Cavalier) trives fint på samme foder :o)
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
Hvilket foder ville I vælge ?