{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefrisør
  • #1   23. feb 2012 når du har fundet stedet, så tjek det ud på trustpilot og dethitter. der står anmeldelser.

• #3   24. feb 2012 Er du villig til at køre til Vordingborg, så er der en sød hundefrisør som har adr. Volmersgalde 1
    (link fjernet)

• #4   24. feb 2012 Jeg kan varmt anbefale Tina. Hun har mange års erfaring og kører også hjem til folk. Hun medbringer alt, incl. trimmebord, sæbe osv.
    Da hun kom her, fik vi først en kop kaffe. Hun ville nemlig gerne have, at min hund kunne se hende lidt an først.
    bonn-@sol.dk tlf: 56381582

• #5   24. feb 2012 PS: Glemte at skrive, at hun bestemt IKKE er dyr smiley

• #6   24. feb 2012 En god ide er at man sikre sig man er enig om hvordan hun skal ende med at se ud f.eks. en hvalpeklip er, så man ikke får et chok når man henter hunden fordi den næsten intet pels har tilbage ;o)

Du har ikke mod på selv at ordne hende?

• T. S
    T. S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 73
    #7   24. feb 2012 Nej jeg tør slet ikke gå i gang med det selv. Stella er min første langhårede hund. Lige nu er hun svær at holde, har fået nogle dumme filttotter, og alt hænger i pelsen.
    Jeg vil ikke have hende helt kort, men stadig længde på. Sådan lidt bamseagtig?
    Ok tak for jeres forslag. Kigger på det. Lyder også smart med en der kører ud.

• #8   24. feb 2012 *Natravnen* . Hvad er ikke dyrt? spørger fordi mine forældre var uheldige med en hundefrisør, så jeg har ordnet deres hunde siden når jeg har været på Sjælland, men der går så lang tid imellem vi ses, så kunne jo være det var en god ide for dem, de har 3 hunde, den ene er meget nem og skal ikke ordnes over det hele, men de andre 2 bliver ordnet over det hele :o)

• #9   24. feb 2012 TS nu ved jeg ikke hvor gammel din hund er :o) men en god ting er altid at vænne dem til at komme på bordet og blive ordnet (redt - kigget efter alle vegne) med jævne mellemrum så man ikke går hen og får problemer med det senere hen.

• #10   25. feb 2012 Da jeg fik min Lhasa Apso hjem (genbrugshund), var hun noget filtret og ret langhåret.

Hun blev hvalpeklippet både med saks og maskine, klippet mellem trædepuderne og set efter i ørerne. Jeg ville ikke have fjernet hår i ørerne og klippet kløer, selvom det var med i prisen.
    Så blev hun vasket og føntørret + efterklippet.

Jeg stod ved siden af og havde næsen med i det hele og snakkede om, hvordan jeg ville have småændringer i klipningen.

Tina brugte ikke "galge" og lod hunden få pauser ind imellem og jeg gav løbende godbidder og ros for at gøre seancen hyggelig.

Hun var her i tre timer og det hele kostede 420 kr.

• #11   25. feb 2012 PS:
    Jeg vil altid vælge at få min hund ordnet hjemme, for jeg har desværre hørt en del "kedelige" beretninger om, hvordan hunde kan risikere at blive behandlet, når man ikke selv er til stede.

Har også fået bekræftet, at det er brugt at løfte hunden op i mundvigene, hvis den ikke står stille, og for en del år siden måtte en dame til dyrlægen med sin Westi lige efter et besøg hos en (for øvrigt kendt) hundefrisør. Den havde fået slået nyrerne løs med knytnæveslag.
    (Hun vandt den efterfølgende retssag).

• T. S
    T. S Tilmeldt:
    aug 2007

#13   25. feb 2012 Jeg vil prøve at spørge Tina. Lyder som en god løsning at prøve herhjemme.

Aino: hun er 8 måneder, og kan sagtens blive børstet, badet fønnet osv. Hun kan dog finde på at bide/gnave i mig, når hun skal redes godt igennem. Men tror stadig det er lidt hvalpebideri hun har i sig. Manden bider hun ikke!

• #14   25. feb 2012 TS, bruger du karter til filt, for den er rigtig god, bare husk at hold igen forneden på pelsen så det ikke flår i huden på den, man kan også klippe en filt op (klip en gang i pelsens retning) og forsøge at skille den ad, så det er mindre "bidder" man ordner af gangen :o)
    Mht. bide/gnave, så er det nok det hvalpede i hende, men sig bestemt nej og ros når hun ikke gør det plus godbid hist og pist :o)

• #15   25. feb 2012 *Natravnen* . Har lige sendt dig en privat besked herinde :o)

• T. S
    T. S Tilmeldt:
    aug 2007

#16   25. feb 2012 Ja jeg bruger en karte til filterne, har ikke haft prøvet at klippe endnu. Har ikke turdet, når hendes hud er så fin og tynd. Skulle jeg nok prøve, især hendes forben har mange filtknuder.

• #17   25. feb 2012 Det bedste er hvis man kan rede igennem i hvert fald hver anden dag, så undgår man bedre filt :o)

Kommentér på:
Hundefrisør

Annonce