Lidt mere Chewie {{forumTopicSubject}}
Lige lidt løst og fast om min Chewie-basse, som jeg bare er så glad for at jeg bliver nødt til at dele det hele med jer*rødmer*
Han som hvalp er igang med at starte et helt nyt kapitel....har lagt 2 nye billeder ind i hans profil for at vise den store forandring han gennemgår alene i udseende.
Han bliver 15 uger på lørdag og er slet ikke den lille tykke vamsede dreng længere. Han er blevet ekstremt ranglet med laaaange ben og smal krop....Han ligner en typisk ca. 3 mdr. schæfer, der pludselig skyder i vejret uden at kunne følge med bredte/vægtmæssigt.
Udover forandringen i hans udseende, sker det også ind imellem, at han har koncentrationsevne som en gubbi, og træningen ligeså godt kan udskydes til næste gang, vi er ude.
En anden ting er, at han er begyndt at kopiere mig helt vildt godt, for han er faktisk mere træt, end jeg er om morgenen, hvilket faktisk siger en del....ligner ofte en søvngænger og gik da også direkte ind i en dørkarm imorges, fordi han ikke opdagede den
Synes det er utroligt så meget han har forandret sig de sidste uger
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
feb 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 118
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Chewie er en anelse tungnem idag, hvilket medførte, at min datters lille Chi Ty måtte sætte sig i respekt, og Chewie hylede og skreg, som om han var ved at blive ædt levende...
- måske man(som lille vaps) skulle erkende, at Ty IKKE er hans allerbedsteste ven istedet for at opføre sig som om Ty bare ikke ved det endnu.
Efter flere forsøg med : Iiiih, du er min allerbedsteste veeeen....og Ty der afviste venskabet, fik Ty vist nok og blev tasmansk djævel sur !!
Det er svært at være venskabelig, når man bor sammen med en sur gammel mand(Ty)
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Lidt mere Chewie