{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

Advarselsskilt, er det nødvendigt? {{forumTopicSubject}}

Go morgen alle sammen.

Har lige et spørgsmål, jeg går ud fra at der er flere herinde der har hunde som nogen gange hopper op af lågen eller stiller forbene op på det hvis folk stopper op for at hilse på den ikk?
Det gør min ihvert fald nogen gange.

Og igår fik jeg/ min mand en kæmpe bøvs fra en der var stoppet op for at hilse på hunden ved lågen, og der skete så det at Diego fik ramt hende hånd ( går ud fra at det er hans ulveklo der har ramte hende) for damen blødte fra en rift over håndryggen ikke voldsomt men man kunne da se en lille bloddråbe.
Hun blev voldsomt gal og sagde at vi skulle sætte et skilt på lågen om at hilse på hunde under eget ansvar!!
Både min mand og jeg var lidt fortumlede over hendes voldsomme reaktion og vi forsvarede hunden ved at det jo ikke var med vilje og tænkte jamen herrer gud, over en rift..

Vi kunne da ha forstået det hvis han havde bidt ud efter hende eller knurret eller noget, men vi stod begge et par meter fra lågen da det skete og så det også ske.
Så sys da hendes reaktion var lidt i overkanten?
Eller skal vi ud og have fat i et " pas på hunden bider skilt" for det gør han jo ikke?
hvad sys I?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarselsskilt, er det nødvendigt?
Kommentér på:
Advarselsskilt, er det nødvendigt?

Annonce