1.020 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Kan hun lære ar tisse ude? Kan hun lære ar tisse ude?

Akila er snart 3 år. Og jeg har en have på ca. 14m2 men Akila vil ikke bruge den. Hverken til det små eller store. Det er lidt svært da hun lider af inkontinens. Selvom vi lige har været ude og gå, kan uheldet ske. Men hun vil satme ik ud og tisse af.
Jeg har lige passet et sted, som har en dejlig stor grund og der ville hun med glæde ud. Det er kun min lille have der er problemet. Hun kan stå og glo ud af havedøren, og når jeg åbner, vender hun om og går ind igen. Min gigt er osse ved at blive værre, så nogen dage må jeg blive i sengen. Og så vil hun heller ik ud i haven og gøre hvad hun skal??!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hun lære ar tisse ude?
  • #1   21. feb 2012 Klog hund. Den gider da ikke skide i egen rede.
    Min gør sig heller ikke ren i vores have.- jo en lille "her bor jeg"-stråle på hegnet, kan det blive til, men ellers ikke.

Du kan jo evt tage noget af hendes afføring og lægge der ude, så det dufter af hendes toilet

• #2   21. feb 2012 Jeg er SÅ glad for mine gerne gør hvad de skal i haven. Den er så os 300-400 kvadratmeter stor.

• #3   21. feb 2012 Hunden bliver jo ikke helt renlig før sygdommen bedres (inkontinens jo), og du går ture med hende flere gange om dagen..

Kaoz har heller ikke en rigtig have, så han kommer på tur 3-4 gange om dagen..

• #4   21. feb 2012 Silje er 50/50 "have-renlig". Det forståes sådan, at det kun er halvdelen af gangene hun gider lave noget i haven, medmindre jeg står og venter på hende derude. smiley

• #5   21. feb 2012 Jeg elsker bare at kunne lukke dem ud smiley

• #6   21. feb 2012 Julie P:
    Ja lidt klog er hun. Og er da osse glad for at der ikke ligger pøller i hele haven. Men hun gør det underligt nok heller ikke i min vens have (som har samme størrelse som min, rækkehuse). Og hans hund er ikke flov for at gå derud og gøre det hele flere gange om dagen. Så der må jo lugte lidt som "toilet"?! Meget underligt...

Nu som medløber DKK snob. .:
    Er godt nok osse lidt misundelig!

* Nina - Siger mange TAK *
    Men sygdommen bliver aldrig bedre. Det er noget hun skal leve med. Og syntes det er synd for hende når hun har ligget og det bare har rendt ud af hende. Hun bliver jo flov og prøver at gøre sig selv ren. Jeg trøster hende altid og opmundre hende igen. På mine gode dage går vi osse 3 ture om dagen. Men nogen dage kan jeg bare ikke. Osse derfor jeg ikke fik hund, før jeg havde have...

• #7   21. feb 2012 Det er os synd for hende smiley

• #8   21. feb 2012 Det syntes jeg osse! Hun kan jo ikke gøre for det. Og især hvis vi kommer et sted hen og jeg ikke har fået hendes medicin med. Det er rigtig svært...

• #9   21. feb 2012 Synd virkelig os det er synd for hende, for hun kan ikke gøre for det og hun bliver jo os forvirret og flov over det.

Men er glad for du tager så let på det og udviser omsorg for hende smiley

• #10   21. feb 2012 Selvfølgelig vil jeg ikke blive sur på hende. Hvis man blev det, så skulle man da ikke skaffe sig hund! Det er jo på ingen møde noget hun kan gøre for. Det ville være det samme som at skælde ud på en tumling for at vælte, eller et barn for at vælte på cyklen. Nej, hun skal bare vide at mor ikke bliver sur og vil hjælpe. Vi vasker bare lidt tiere...

• #11   22. feb 2012 Det er helt klart en selvfølge at man ikke bliver sur på hende, det er jo bare ikke alle der ser sådan på det, desværre smiley

Kommentér på:
Kan hun lære ar tisse ude?

Annonce