{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

hunde der fryser i rumænien {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige oplyse om at vi danskere der selv har kælehunde her hjemme alle skulle kikke på fb med hensyn til frysende hunde i glina sjelteret man kan hjælpe. man kan langdistance adoptere en af de gadehunde fra sjelteret, for 100 kr pr mdr. Ud af de penge for hunden et hundehus, mad dyrlægepleje og neutralisering. Hundene fryser forfærdeligt nu og 4 er sneet inde i deres hundehuse og er døde. Finder et link i morgen og sætter ind, så i selv kan læse alt om de stakkels hunde. Jeg har selv fjernadopteret 2 tæver som aldrig kan bo i en familie da de ikke har tillid til mennesker mere. Her i vinter støtter jeg dem lidt ekstra og på fb kan man købe ting der overskudet går til gadehunde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde der fryser i rumænien
  • #1   19. feb 2012 Smid gerne et link er interesseret i at læse mere og evt støtte ..

• #2   19. feb 2012 www.facebook.com/ADouaSansaAssociaton

Her er linket om de stakkels hunde i rumænien,hjælp de stakkels hunde hvis i kan.

• #3   19. feb 2012 Jeg har også "fjernadopteret" en vovse dernede - en fin pige på 5 år ...
    Hvis mine 100 kr i måneden kan gøre hendes liv nemmere, så giver jeg dem med glæde smiley

Og mange bække små .......

(man kan også bare give et engangs beløb, hvis man har lidt tilovers )

• #4   19. feb 2012 Ja jeg ville også gerne hjælpe de lidt over 200 hunde der borpå sjelteret, kun med et hundehus til ly og disse er ikke isoleret som vores hundehuse og alle hundene bor på en åben mark kun med en tynd inhegning omkring. De frivillige der arbejder med gadehundene har virkelig behov for penge til at hjælpe de skønne hunde, inden fler fryser ihjel i deres små huse. Som Mia skriver der står for den danske indsamling Glina Sjælteret siger, en hund for en hund. Jeg sparer på cocos legetøj og guffer så penge jeg normalt bruger på det hver mdr sender jeg nu til mine små tøser i rumænien............ Tæpper, presenninger og sikkerhedshalsbånd er også noget de mangler. Disse hunde er gadehunde som er reddet fra gaden hvor mennesker har været onde ved dem og behandlet dem grufuldt, derfor tror mange af hundene ikke på mennesker kan være gode mere. ......Ja hvorfor ikke aflive siger folk nok, det samme sagde jeg, men de må ikke aflive raske hunde i rumænien, derfor så mange af dem.

• #5   19. feb 2012 Erna........ Det kan godt være lidt uoverskueligt at finde et kontonr, synes jeg...
    Vil du sætte det ind her i tråden?

• #6   19. feb 2012 Dansk indsamling ved Mie Ravn...nordea reg nr : 0676 konto nr : 8128566113. ....Har du overvejet at adoptere eller give et engangs bidrag Linda?. Mie er glad for jeg har skrevet om det her på hg og måske man kan finde flere steder så folk kan se hvor hundene lider i kulden og måske vil give et bidrag. Jeg har også tænkt at lave grydelapper og flere andre små ting og sælge på nettet til fordel for hundene, men skal lige have trænet mine stive fingr op igen.

• #7   19. feb 2012 Erna.... Det bliver i første omgang et engangsbeløb allerede i morgen, og så må vi se, hvad der bliver råd til frem over... meeeen lur mig, om jeg ikke også ender med at adoptere en lille hund eller to:)))))

• #8   20. feb 2012 Tusind tak Linda, alle beløb hjælper de stakkels hunde, og ja man bliver blød om hjertet når man ser og læser om de stakkels hunde ikke......... Du er en engel Linda.

• #9   20. feb 2012 Sludder med dig Erna:))))))))))))
    Jeg betaler mig jo bare fra en slags dårlig samvittighed over, at vi har det så godt her...

• #10   20. feb 2012 Ok så, håber der er flere der får samme føelse så lol..............Var jeg selv mere frisk og måske skal af med Coco så kunne jeg godt finde på at adoptere en hund derfra.

• #11   20. feb 2012 Må sgu indrømme jeg ikke tør have noget med de rumæniere at gøre mere... Efter det der skete med Bailey.

Selvom det er møg synd for hundene, for de lider jo stadig :S

• #12   20. feb 2012 TrustNo 1... Jeg ved ikke, hvad der skete med Bailey... vil du fortælle om det?

• #13   20. feb 2012 Trost no 1 har nu læst hvad der er sket med jeres Baily, det er da virkelig forfærdeligt og godt han har klaret det. Glina sjelteret jeg opfordrer jer til støtte er ikke et internat, for de er ikke meget bevændt i Rumænien, dette sjelter bliver drevet af frivillige og med hjælp fra os der stætter dem. Har du læst om Glina sjelteret og set billederne? Disse hunde bliver ikke mishandlet men hjulpet så godt de frivillige kan. Jeg bliver ved med at støtte dem ind til andet er bevist og ja de offentlige internater er meget kritisable det giver jeg dig ret i .

• #14   21. feb 2012 Nyt fra Rumænien og de stakkels hunde. Snemasserne tør nu, vælter de sølle indhegninger hundene går i, de er stukket ud og slogs indbyrdes og nu smeleeeter alt sneen og de har brug for penge til gravemaskiner for at lede vandet væk, forfærdeligt for nu omkommer der da helt sikkert nogle igen. Hjælp de stakkels hunde hvis i kan, se på linket øverst.

• #15   22. feb 2012 TrustNo 1...
    Jeg har lige fundet det, du tidligere har fortalt om Bailey... og jeg føler virkelig med dig/jer... og jeg forstår godt, at du er negativ nu....
    Det er så Mie Ravn, der står for indsamlingen her i Danmark, og hende har jeg 210% tillid til, at hun har styr på, at pengene virkelig kommer det rette sted hen, hvor de gør gavn....

Kommentér på:
hunde der fryser i rumænien

Annonce