{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Hvad gør vi galt? {{forumTopicSubject}}

Vi har for en uge siden fået den skønneste lille hvalp af racen Finsk Lapphund smiley Han er super sød, og naturligvis hvalpe-fræk og med krudt i rumpen. Det er helt ok. Men renlighedstræningen går ned ad bakke. Første hele dag havde han ikke et eneste uheld - vi roste ham meget alle gange han gjorde det udenfor, og vi var selvfølgelig opmærksomme på at lukke ham ud efter leg, lur, mad osv. Det er vi stadig men han kan fise rundt ude i haven uden at lave noget og når han så vil ind går han direkte ud i gangen og tisser. Jeg har taget ham "på fersk gerning" nogle gange og skyndt mig at sætte ham ud inden han nåede det, og bagefter har han igen fået ros og godbidder. Han holder sig hele natten igennem (hvilket er super flot synes jeg når han er 9 uger), og lukkes direkte ud om morgenen hvor han tisser rigtigt meget. Kort tid efter tisser han igen - indenfor. Jeg skal nærmest konstant overvåge ham for at undgå uheldene.
Jeg VED at man ikke kan forvente af en 9-ugers hvalp at være 100% renlig men det er bare som om det er blevet værre i forhold til de første par gange. jeg vil understrege at vi under ingen omstændigheder skælder ud, men udelukkende roser for den gode adfærd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør vi galt?
Kommentér på:
Hvad gør vi galt?

Annonce