så har jeg li luftet min mor;) {{forumTopicSubject}}
Jah som i kan se, så har jeg lige luftet min mor (jeg er så betænksom) min mor er syg og hun har bare slet ikke haft det godt, så jeg har virkelig passet hende så godt som jeg kunne. Selv da hun sov, så listede jeg mig op ved siden af og lagde mig helt ind til hende (hun siger altid jeg ikke må komme op i sengen, men er sikker på hun frøs og hun var alt for tung til at jeg kunne løfte hende og trække dynen ud, dumme mor og ligge ovenpå dynen). Nå men nu synes jeg så mor skulle ud og have lidt luft, så jeg satte mig og lavede det der trick jeg går lært hende, jeg sidder foran hende og gir pote og puffer med snuden, så ved hun at hun skal komme med mig. Vi går en fin tur og jeg går bare helt stille og roligt (hende mor er virkelig langsom i dag) så møder vi mors veninde lige udenfor fakta og jeg får en rigtig go nussetur:D nå men de bliver så enige om at mors veninde lige bliver ude ved mig, så min mor lige kan handle. Og ja nu kommer det forfærdelige!
Her har jeg passet og plejet min mor i dag og så kommer hun ud med en pose med noget i og jeg ville så gerne lige kigge i posen, bare li ha lov til at kigge lidt og måske stikke en pote ned og mærke hvad der er, men mor siger NEJ:/ jeg må simpelthen ikke putte mit lille hoved ned i posen, nå men så det os slut med at være sød hund. Nu er jeg da bare bange for posen og vil slet ikke følges med den hjem. Så jeg bakker næsten hele vejen hjem og skaber mig lidt.. så kan hun bare lære at jeg skal godkende hendes indkøb. Tsk. Jeg må knokle videre med at opdrage hende, det skal nok lykkes mig at få hende til at blive en velopdragen mor;)
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 208
Men jeg deler gerne mine oplevelser med jer herinde, der skal nok komme flere bare rolig min mor er nemlig så fjollet:p
mar 2011
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Vov fra Peanut
mar 2011
Jeg skriver i hvert fald til dig, når og hvis jeg finder den rigtig metode;)
Vov og vuf
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 223
JEg har fået opdraget miin mr kan i tro. ikke lavet en disse andet end at sove hele dagen og ved i så hvad???!!! jeg fik et stor ben. ikke et af dem lavet af hud NEJ et rigtigt et med kød på og det hele MUUUUMS!!!
og min mor siger også det er ok at jeg ikke deler det med kattene. men jeg gider ikke tage mig af dem. de får en pote hvis de kommer for tæt på.
snudepuf of potedask fra punto der tjekker sin mors indkøb selvom der bliver sagt nej og har et godt opdraget menneske
mar 2011
men til gengæld ved jeg hvor mange frosne kødben med mit navn på der er tilbage i fryseren
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Hun var så rar at tage den laaaaaaaaange snor med, så jeg kunne gå næsten frit. Det var rigtig skønt, for jeg fik masser af godbidder hver gang, jeg kom hen til hende! Og det gjorde jeg maaaaaange gange!
Men min mor er godt nok også mærkelig, for jeg er også bange for plastikposer! Og de bevægede sig i dag i en have, og jeg begyndte at gø, og så blev mor sur, og sagde NEJ! )':
- Men så fik jeg en godbid, da jeg fulgte med hende.
Og nu skal jeg hen og putte i gangen, så potedask fra mig!
- Vaks.
mar 2011
ellers tager bare mit legetøj lægger det i hendes skød og gør.
så sent som i morges havde jeg jagt it ben ved siden af hendes hoved så hun kunne gnaske i det lækre ben når hun vågnede. men da hun så det, sagde hun bare "aaaaddd"
hun fatter da bare ikke hvad der er godt
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Jeg har også lige nogle tricks i måske kan benytte jer af.. Hvis nu man lige savner lidt kæl så skal man ligge sig helt fladt på siden og logre godt og grundigt med halen.. (der er bedst lyd på når man ligger på siden.) dette krydres med lidt pive lyde.. Jeg garantere, forældrene kan ikke stå for det.. Og når de så tror de er færdige med at nusse og fjerner hånden så går man bare i gang igen..
Hvis man savner en snack skal man ligge hovedet på sofaen ved siden af moar og kigge op med de mest bedårende hundeøjne.. Altså lidt lave ansigtet som den der tegneseriehund Bolt når katten lærer den at få mad på campingpladsen (den enste film jeg gider se)
. Hvis ikke det virker så tager i lige så forsigtigt med forgængerne og piller moras sokker af og tager en sejrsdans med den rundt i stuen.. Og så kan man gå over og aflevere den og så er der stensikkert snack i bytte..
Hilsen fenris
så har jeg li luftet min mor;)