{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaccine
  • #1   16. feb 2012 Hver 3 år

• #2   16. feb 2012 hvert år også kennelhoste vaccinen....den holder kun et år

• #3   16. feb 2012 Hvert år, vi har vores hunde med til Tyskland en gang imellem, så skal vacc. være opdaterede.

• #4   16. feb 2012 Charlie bliver vaccineret hvert år med den "almindelige" vaccine.

• #5   16. feb 2012 hvert år ,da vi udstiller

• #6   16. feb 2012 hmm men så tænker jeg, vi udstiller ikke og vores hunde er udelukkende hyggehunde herhjemme.

skulle vi "nøjes" med hver 3?

• #7   16. feb 2012 Catarina N det TROR jeg godt du kan. Charlie bliver det hvert år fordi han kommer med så mange steder hvor der er mange andre hunde.

• #8   16. feb 2012 Vores dyrlæge sagde hvert andet år da de var dækket ind så længe, så det måtte jeg lige fortælle "sekretæren" da hun sagde vi ses om 1 år ;o) så her er det snart ved at være tid :o)

• #9   16. feb 2012 vi gør hver andet år. her efter de alle bliver 2-3år .. smiley vi synes det er vigtigt lige at bygge et stærkt imunforsvar op. Så vi har gjort det hvert år.

Vi har først fornyligt prøvet kennelhoste vaccinen og var slet ikke imponeret.... der gik 3 uger, så havde alle tre kennelhoste.. og måtte have et stik hos dyrelægen igen. så den tror jeg bare vi springer pænt over næste gang vi skal der op. Da den overhovedet ikke hjalp os.
    Vi bruer den almindelige vaccine de skal have hvert 3 år, efter vores dyrelæges ord. nogle mener hvert år , andre mener hver andet. andre mener de slet ikke skal vaccineres.. men sådan er vi jo så forskellige smiley !

• #10   16. feb 2012 det gav slet ikke mening det jeg skrev, var der nogle der forstod det... :$ ..
    det lød meget bedre i mit hovede.. altså. vi vaccinere dem hvert år fra 8 uger, til de er 3 år... og så bliver det hvert 2 år. smiley
    kan godt være vores dkk hund skal vaccineres mere, da han skal udstilles på et tidspunkt. men det tager vi når vi kommer dertil.

• #11   16. feb 2012 husk lige at tjekke jeres forsikring....mange forsikringsselskaber forlanger man vaccinere hvert år for at være dækket ind...

jeg har Tryg forsikring og den gør

• #12   16. feb 2012 Lige netop det Connie skriver er meget vigtigt! Ingen grund til at skyde sig selv i foden.

Husk desuden også, at fordi man undlader at vaccinere hvert år, betyder ikke at hunden ikke bør tjekkes af en dyrlæge hvert år!

• #13   16. feb 2012 ok mange tak alle sammen, vi har altid vaccineret hvert år men de 2 store tror jeg snakker med dyrelægen om det er nødvendigt. aslan lader vi vacinere hvert år til han er 3 i hvertfald ;o)

• #14   16. feb 2012 Camilla nej self. ikke ;o) men nogle gange kan man også forebygge mere end hvad der er godt

• #16   16. feb 2012 Ann-christina: Der kan være flere årsager til at jeres vaccine "ikke" virkede. Vaccinen mod kennelhoste er som influenza vaccinen for mennesker. Den kan ikke tage alle tilfælde, da det er en sygdom der hele tiden ændre sig. Det er derfor den kun holder i et år af gangen, for så har sygdommen ændret sig og så er man ikke dækket mod den nye udgave, så at sige.
    Derudover skal man tænke på at dine hunde kunne have været blevet meget mere syge og påvirkede end de blev, hvis ikke de havde fået vaccinen!! Den kan være med til at tage "toppen" så at sige.
    Så helt ligegyldig mener jeg bestemt ikke den er.

• #17   16. feb 2012 de almenlig vaciner kan man godt lade gå 2-3 år men kennelhosted gælder kun 10 måner .så den skal de havde tider.skal du over grænsen skal de havde hver år

• #18   16. feb 2012 Camilla. Synes bare den var meget unødvendig når de alle tre fik det alligevel ? Det var lige så slemt som det var for 2 år siden da loke også fik kennelhoste. smiley Så det var ikke nogen succes for os at få det. men mange penge i kassen til dyrelægen.. + ekstra da de fik det alligevel.

• #20   16. feb 2012
    Christina Rossen C ikke iflg. vores dyrlæge, og det kan da ikke være noget hun siger for at tjene mere ;o) så jeg stoler på det.

• #24   17. feb 2012 har også fådet det af vide på dkk kursus af de dyrelæger der var der ,kennelhosted skal de havde da den kun gæller 10 måner,

• #25   17. feb 2012 Bruger vacciner fra Nobivac og her gælder følgernde:

Hundesyge, Parvo og leverbetændelse:
    Vaccinen dækker i 3 år - vaccinerer derfor mod disse 3 hvert 3. år.

Kennelhoste (virusdelen = Parainfluenza) og Leptospirose:
    Vaccinen dækker 1 år - vaccinerer derfor hvert år.

kennelhoste, næsevaccinen (bakteriedelen = Bordatella Bronchiseptica og virusdelen = Parainfluenza):
    dækker 1 år - vaccinerer årligt

Rabies:
    dækker 3 år - vaccinerer hvert 3. år

• #26   17. feb 2012 Ovenstående er ud fra vaccineproducentens anbefalinger - når alt kommer til alt, er det nok dem, der ved mest om deres vacciner.

Kommentér på:
vaccine

Annonce